هیتر گرماتاب

  • سیستم گرماتاب چیست ؟!

    دستگاه گرماتاب یکی از اصلی‌ ترین سیستم‌های گرمایش در بازار است که تحت عنوان برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود و با نام‌های دیگر همچون هیتر تابشی لوله ای ، هیتر سقفی ، بخاری گازی و… شناخته شده و دارای کاربردهای فراوانی است. لازم است بدانید گرماتاب توسط یکی از شرکت‌های تولید سیستم‌های تاسیساتی ثبت شده است و نام تجاری این محصول می‌باشد.

    برترین تولیدکننده گرماتاب کیست؟ این سوال می‌باشد که در ذهن خیلی از مخاطبان وجود دارد. شرکت‌های بسیاری مثل: گرماسرما سازه شرق – ایران مشعل – اخگرتابش – فاران – گرماسان و… هستند که در این حوزه فعالیت می‌کنند و هر کدام دارای یک‌سری ویژگی‌ها می‌باشند؛ می‌توان گفت سیستم های گرمایش تابشی برند گرماسازه کیفیت بالایی داشته و در کنار صرفه‌جویی در هزینه‌ها، راندمان حرارتی بسیار خوبی نیز می‌دهد.

    شرکت گرماسرما سازه شرق، با بکارگیری متخصصان این حوزه و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه، تولیدکننده محصولاتی همچون: هیتر تابشی گلخانه ای ، کوره هوای گرم ، هیتر سرامیکی ، سیستم مه پاش و… است.

    سیستم گرماتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

    همانطور که بالاتر اشاره کردیم، گرماتاب برند و نام تجاری ثبت شده یک شرکت است اما چون در گذشته و نسل قدیم دستگاه‌های گرمایشی، با عنوان هیتر شناخته می‌شده، امروز و با فعالیت مجموعه‌های بسیار و همچنین تولید نسل جدید این سیستم‌ها، این نام در بین فروشندگان و مشتریان جا افتاده است و اکثر محصولات گرمایش تابشی تحت عنوان سیستم گرماتاب شناخته شده است. در اصل منظور از سیستم گرماتاب همان هیتر تابشی لوله ای می‌باشد.

    در خصوص نحوه فعالیت سیستم گرماتاب باید گفت که این دستگاه، نظیر خورشید عمل کرده و حرارتی همچون حرارت خورشید ایجاد می‌کند. هیترهای لوله ای از قطعات اصلی «مشعل، فن مکنده، لوله تابشی، شعله پخش کن، رفلکتور» تشکیل شده‌اند.

    این محصول کاربردهای فراوانی دارد و بسته به مدل آن در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیتر تابشی لوله ای در موارد صنعتی و گلخانه‌ای به کار می‌رود که هیتر تابشی لوله ای صنعتی در محیط‌هایی نظیر کارخانه و سوله، نمایشگاه، تعمیرگاه خودرو و آشیانه هواپیما، انبار، سنگ‌بری و از این دست مکان‌ها به کار گرفته می‌شود. هیتر تابشی لوله ای گلخانه نیز همانطور که از نامش مشخص است در سالن‌های گلخانه، تولید قارچ و دامداری و مرغداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    نوع دیگر این بخاری سقفی و بخاری گازی در فضاهای باز کاربرد دارد. رستوران‌ها و کافه‌ها، آلاچیق و تراس از جمله مکان‌هایی هستند که هیتر تابشی در آنجا نصب و استفاده می‌شود. این سیستم گرمایشی نیز تحت عنوان «گرماتاب رستورانی» و «هیتر رستوران» شناخته شده است.

    سیستم گرماتاب چیست

    ویژگی‌ها و مزیت‌های سیستم گرمایش تابشی

    سیستم های گرمایش تابشی لوله ای دارای مزیت‌های بسیاری هستند و به همین علت هم هست که بسیار محبوب بوده و در بین مخاطبان جا افتاده‌اند. صرفه‌جویی در مصرف سوخت و گرمایش سریع از مهم‌ترین ویژگی‌های سیستم های گرماتاب بوده که البته بسته به تولیدکننده آن، متفاوت است. در ادامه چند ویژگی و مزیت هیتر لوله ای را ذکر می‌کنیم:

    • صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف انرژی (کاهش مصرف گاز تا ۵۰ درصد و کاهش مصرف برق تا ۸۵ درصد)
    • گرم کردن کامل محیط و گرمایشی یکنواخت در حدود ۱۰ دقیقه
    • کسب بیشترین حرارت ممکن در عرض ۲ دقیقه
    • عدم نیاز به موتورخانه، لوله‌کشی، شوفاژ و رادیاتور
    • تولید بر اساس جدید ترین تکنولوژی‌های روز جهان
    • عدم اشغال محیط و نگهداری با کمترین هزینه
    • قابلیت نصب سیستم در ارتفاع مدنظر مشتری
    • استهلاک کم سیستم گرماتاب و دارای عمر بالا

    ارتفاع نصب سیستم گرماتاب چقدر است؟ این نیز یکی دیگر از سوالات مشتریان است؛ حداقل ارتفاع نصب هیتر تابشی به صورت مستقیم از سقف ۳ متر است. نکته حائز اهمیت این است که در مواردی که سیستم با زاویه و به شکل افقی روی دیوار نصب بشود ارتفاع نیز متغییر بوده و این ارتفاع می‌تواند ۲ متر تا ۲.۵ حساب شود.

    طول سیستم‌های گرماتاب نیز متفاوت بوده و بسته به شرکت تولیدکننده آن دارد. به عنوان نمونه متراژ سیستم‌های گرمایش تابشی برند گرماسرما سازه از ۳.۵ متر شروع شده و تا ۱۰ متر نیز تولید و عرضه می‌شود که بسته به نوع کاربردی آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم انواع محصولات خانواده گرمایش تابشی های ساخته شده توسط برند گرماسازه شرق را ذکر کنیم باید به « هیتر تابشی لوله ای U » ، « هیتر تابشی لوله ای L » ، « هیتر تابشی سرامیکی » ، « هیتر دکوراتیو » اشاره کنیم.

    معیارهای یک سیستم گرماتاب مناسب

    تا اینجا توضیح دادیم که سیستم گرماتاب چیست و حالا نیاز است بدانیم معیارهای سیستم تابشی کارآمد چیست؟! برای انتخاب یک هیتر تابشی لوله‌ای که بتواند نیازها را برآورده کند، باید یک‌سری معیارها، جزئیات و مشخصات را در نظر داشته باشیم تا بتوانیم بهترین و کارآمدترین سیستم گرمایشی را تهیه کنیم. از اصلی‌ترین این معیارها، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب است که باید جزء اولویت‌های مهم جهت خرید گرماتاب باشد.

    نکات ضروری دیگر که باید هنگام خرید هیتر باید در نظر گرفت؛ استفاده از قطعات باکیفیت و مرغوب در محصول، تعداد خم رفلکتورها، راندمان حرارتی بالا، بکارگیری برد با کیفیت، شیربرقی مناسب، بدنه مقاوم دستگاه، لوله‌های عالی همچون لوله ۴ اینچی، زنجیر استاندارد گالوانیزه، استفاده از الکتروفن کارآمد و… از دیگر معیارهای خرید سیستم گرما تاب مناسب است.

    دستگاه گرماتاب

    قیمت سیستم گرماتاب

    با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی، قیمت گرماتاب ها نیز دچار تغییرات شده و با توجه به نیاز این محصولات به مواد اولیه‌ای چون ورق استیل، فن و مشعل و… نرخ آن‌ها نیز دستخوش نوسان می‌باشد و هر کدام از برندها هیتر خود را با قیمتی متفاوت به فروش می‌رسانند.

    شرکت گرماسرما سازه با توجه به وضعیت مدیران کسب و کارها و شرایط بازار تا جایی که شده قیمت سیستم گرمایشی خود را با کمترین میزان، افزایش می‌دهد و بهره‌مندی از تخفیفات و همچنین ارائه شرایط اقساطی سعی نموده تا بتوان راحت‌تر خرید کرد.

    برای خرید کافی‌ست تنها با شماره ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ تماس گرفته تا از مشاوره رایگان و تخصصی بهره‌مند شوید.

    در خصوص قیمت سیستم گرماتاب لازم است که ذکر کنیم قبل از خرید، حتما برندهای مختلف را بررسی کرده و در نهایت محصولی با کیفیت و قابل قبول خریداری کنید تا دغدغه‌های دیگر را نداشته باشید. همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، محصول گرماتاب همان هیتر تابشی است که توسط شرکت‌های بسیاری تولید و عرضه می‌شود، اما همه آن‌ها با کیفیت نیستند.

    برای اطلاع از کیفیت و اطمینان به برند تولیدکننده، می‌توانید با پرس‌وجو در استان خود و یا نظرات گوگل، از شرکت تولیدی هیتر اطمینان خاطر کسب کنید. شرکت گرماسرما سازه به جرات برترین تولیدکننده هیتر تابشی در ایران است که در کنار رزومه قوی،‌ محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز عرضه می‌کند و نامی خوش در حوزه گرمایش تابشی‌ها دارد و تمامی پروژه‌های اجرا شده قابل رویت و بازدید هستند.

    هیتر های تابشی گرماسازه در انواع گلخانه‌ای، صنعتی، رستورانی و تجاری تولید شده که در ادامه نمونه ویدیویی از پروژه گرمایش تابشی گلخانه‌ای را مشاهده می‌نمایید.

     

    چرا گرماسرما سازه ؟!

    پس از آنکه دانستیم سیستم گرماتاب چیست و به برندهای فعال در این حوزه شاره کردیم و با مشخصات این محصول آشنا شدیم، لازم است بدانید که شرکت گرماسازه تمام محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می‌کند و در پایان چند دلیل برای انتخاب هیتر تابشی لوله‌ای و البته دیگر سیستم‌های گرمایشی گرماسرما سازه می‌آوریم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید:

    1. بهترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های گرمایشی در کشور توسط شرکت گرماسرما سازه شرق تولید می‌شود.
    2. استفاده از تجهیزات تولید کامل و مرغوب و همچنین به کار بردن قطعات کیفیت بالا، اولویت گرماسازه بوده و در تمامی دستگاه‌ها نیز رعایت می‌شود.
    3. مهم‌ترین مزیت گرماسازه شرق نسبت به سایر دستگاه‌ها و برندهای موجود در بازار، وجود رفلکتور بالایی با دستگاه پیشرفته و به‌روز دنیا که دارای ۱۴ خم می‌باشد، است. این ویژگی مهم با توجه به تعداد خم زیاد و ‌شکست گرمای بیشتر، منجر به تابش و انتقال گرمای بهتری نسبت به سیستم‌های مشابه شده است.
    4. برند ما دارای پروانه بهره‌برداری از وزارت صمت بوده و در کنار استاندارد ISO 9001 استاندارد CE اتحادیه اروپا را نیز در کارنامه خود دارد.
    5. واحد تولید گرماسرما سازه شرق به صورت مستمر از الگوهایی جهانی و متدهای روز دنیا در زمینه تولیدات سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پیروی می‌کند.
    6. اجرای صدها پروژه‌ قوی و بزرگ در زمینه تامین گرمایش مورد نیاز سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ در سرتاسر کشور.
    7. دارای شبکه گسترده و فعال در زمینه فروش، نصب و خدمات پس از فروش.
    8. ارائه گارانتی معتبر جهت آسودگی خیال مشتریان عزیز.
    9. استفاده از تیم کاملی از متخصصان و مهندسان برتر.
    10. و اینکه مهم‌ترین دلیل انتخاب گرماسرما سازه شرق، صداقت مجموعه می‌باشد و تمامی نفرات ما خود را ملزم به صداقت با مشتریان می‌دانند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *