هیتر تابشی دست دوم

  • هیترهای تابشی یکی از مناسب‌ترین سیستم‌های گرمایشی هستند که در محیط‌های بسیاری بکار می‌روند. بخاری تابشی دست دوم نیز یکی از گزینه‌های مدیران کسب و کارها است چرا که برخی با توجه به بودجه خود، آن را انتخاب می‌نمایند.

    برای خرید بخاری تابشی دست دوم نیاز است نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا محصولی قابل قبول خریداری کرده و بازدهی مناسبی را دریافت کنید. در این مقاله به بررسی هیتر تابشی دست دوم می‌پردازیم؛ با گرماسرما سازه همراه باشید.

    بخاری تابشی چیست؟

    بخاری تابشی که با نام‌هایی مثل گرماتاب و بخاری سقفی و هیتر تابشی در بازار شناخته شده، محصولی پیشرفته و جدید است که وظیفه گرمایش محیط‌های کاری و تجاری و گلخانه‌ای را بر عهده داشته و جایگزین نسل قبل هیترها شده است. عملکرد بخاری تابشی به علت نوع تکنولوژی و به‌روز بودن آن، باعث شده تا مطلوب بوده و گرمایشی که ارائه می‌دهد یکنواخت باشد و تمام سالن و محدوده مدنظر، یکدست گرم خواهد شد.

    بخاری های تابشی باعث شده تا در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود و با مصرف گاز آن، دیگر نگرانی بابت قطع گاز نداشته باشید. این نوع بخاری‌های گرمایشی در مدل‌های صنعتی، رستورانی، فضای باز، گلخانه‌ای و تجاری و در ظرفیت‌های متفاوت تولید شده تا هر مجموعه‌ای با هر مساحتی را به راحتی گرم کند.

    « بیشتر بدانید: بخاری سقفی چیست؟ »

    بخاری تابشی دست دوم

    راهنمای بخاری تابشی دست دوم

    بخاری‌های تابشی یکی از روش‌های محبوب برای گرم‌کردن فضاهای بسته و باز در فصل‌های سرد سال هستند. اگرچه بخاری‌های جدید با امکانات پیشرفته و بهره‌وری بالا وجود دارند، اما خرید بخاری تابشی دست دوم می‌تواند گزینه‌ای مقرون به صرفه باشد، به شرطی که به عنوان خریدار، موارد مهمی را در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله، به بررسی جوانب مختلف خرید بخاری تابشی دست دوم می‌پردازیم.

    • بررسی وضعیت عمومی

    اولین قدم در خرید بخاری تابشی دست دوم، بررسی وضعیت عمومی آن است. باید مطمئن شوید که بخاری در وضعیت عالی قرار دارد و بدون مشکل کار می‌کند. بررسی قطعات و اجزای مختلف بخاری از جمله فن و مشعل، ترموستات، لوله‌ها و سایر اجزا ضروری است. همچنین، باید مطمئن شوید که بخاری در دوره استفاده کوتاهی بوده است و قطعات آن به تازگی تعمیر یا تعویض شده‌اند.

    • سن بخاری تابشی

    از سویی دیگر، بخاری‌های تابشی با گذشت زمان ممکن است کارایی خود را از دست دهند. بنابراین، میزان استفاده از بخاری و سن آن را بررسی کنید. اگر بخاری به مدت طولانی استفاده شده و چندان سالم‌ نیست، ممکن است بهتر باشد یک بخاری جدید تهیه کنید. لازم به ذکر است که خرید هیتر تابشی نو مزایای بسیاری دارد و انتخابی مطمئن‌تر می‌باشد.

    • کارکرد و کارایی

    مهم‌ترین عامل در بررسی خرید بخاری تابشی دست دوم، کارکرد و کارایی آن است. لازم است تا بررسی کنید که بخاری به طور صحیح کار می‌کند و توانایی گرم کردن فضا را دارد یا خیر. همچنین میزان گرمای تولید شده و دمای قابل تنظیم بخاری را بررسی نمایید. خوب است که بخاری را در حالت‌های مختلف تست کنید تا مطمئن شوید که همه قسمت‌ها به درستی عمل می‌کنند.

    • مصرف انرژی بخاری تابشی

    مصرف انرژی یکی از جنبه‌های مهم در خرید بخاری تابشی است. باید بررسی شود که میزان مصرف انرژی بخاری دست دوم به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر از بخاری‌های جدید است یا خیر. بررسی برچسب انرژی و اطلاعات مصرف انرژی بخاری می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم به خرید صحیح‌تری بگیرید.

    • معایب و مشکلات محتمل

    بخاری‌های تابشی دست دوم ممکن است معایب و مشکلات خاصی داشته باشند. قبل از خرید بخاری، بررسی معایب و مشکلات محتمل آن را دریابید. به عنوان مثال، قدمت بخاری و طول عمر باقی‌ مانده آن می‌تواند مسئله‌ای باشد. همچنین، ممکن است بخاری دارای خرابی‌های ناشی از استفاده‌ی قبلی باشد که تعمیر آن‌ها هزینه‌بر و زمان‌بر باشد. بنابراین، در نظر داشته باشید که خریداری هیتر دست دوم ممکن است نیاز به تعمیرات و نگهداری داشته باشد.

    • قیمت و مقایسه با بخاری‌های جدید

    یکی از دلایل اصلی خرید بخاری تابشی دست دوم، قیمت مقرون به صرفه آن است. قبل از خرید، قیمت بخاری را با بخاری‌های جدید مشابه مقایسه نمایید. این بررسی به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا خرید بخاری دست دوم مقرون به صرفه می‌باشد یا خیر.

    • تأمین قطعات یدکی

    پیش از خرید بخاری تابشی دست دوم، بررسی نمایید که آیا قطعات یدکی برای آن در دسترس هستند یا خیر. ممکن است در صورت نیاز به تعمیرات بعدی، نیاز به قطعات یدکی داشته باشید. خوب است اطمینان حاصل شود که قطعات یدکی برای بخاری دست دوم قابل تهیه و نصب هستند.

    در مجموع، خرید بخاری تابشی دست دوم می‌تواند راهی مقرون به صرفه برای گرم‌ کردن فضاهای داخلی باشد، اما باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید. بررسی وضعیت عمومی، کارکرد و کارایی، مصرف انرژی، معایب و مشکلات محتمل، قیمت و مقایسه با بخاری‌های جدید، و تأمین قطعات یدکی از جمله مواردی هستند که باید در نظر گرفته شوند. با رعایت این نکات، می‌توانید بهترین تصمیم را در خرید بخاری تابشی دست دوم بگیرید. همچنین می‌توانید با کارشناسان مجموعه گرماسرما سازه تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

    خرید بخاری تابشی دست دوم

    خرید بخاری تابشی دست دوم

    باید هزینه‌ها و بودجه را در نظر گرفت اما خرید بخاری تابشی دست دوم شامل برخی نگرانی‌ها نیز می‌شود. برای مثال نمی‌توان تضمینی داشت که سلامت دستگاه در چه حد بوده و آیا بعد از مدتی استفاده همچنان مفید بوده و کارکرد خوبی خواهد داشت یا خیر! در هنگام خرید بخاری تابشی دست دوم حتما توجه داشته باشید که دستگاه گارانتی معتبر و دارای خدمات پس از فروش باشد.

    وجود گارانتی و خدمات پس از فروش بخاری تابشی دست دوم، نکته‌ای مهم و حائز اهمیت است چرا که در صورت وجود هر مشکلی، می‌توانید به تولیدکننده تماس گرفته و از خدمات آن‌ها استفاده کرده و دیگر هزینه‌های بسیاری نکنید. اکثر سیستم‌های تابشی دارای گارانتی و خدمات بلند مدت هستند، اگر گارانتی بخاری تابشی تمام شده باشد، به معنی این است که خرید این دستگاه، دیگر چندان به صرفه نبوده و بهتر است آن را نخرید.

    « بیشتر بخوانید: بخاری کارگاهی را از کجا بخریم؟ »

    برای خرید بخاری تابشی دست دوم می‌توانید از مجموعه‌های این حوزه پرس‌وجو کرده و یا در دیوار و شیپور و سایت نیازروز جست‌وجو نمایید. لازم به یادآوری است که بخاری‌های تابشی دست دوم ممکن است گزینه‌ی خوبی برای خرید باشند، اما قبل از خرید حتما با کارشناسان این حوزه تماس ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ گرفته تا به صورت کامل و دقیق‌تر راهنمایی شوید.

    قیمت بخاری تابشی دست دوم

    ** سوالات متداول

    ۱. چه مزایا و معایبی در خرید بخاری تابشی دست دوم وجود دارد؟

    مزایای خرید این نوع از هیتر‌ها شامل هزینه کمتر و قطعات یدکی آن‌ها می‌شود. بخاری‌های تابشی دست دوم عموما با قیمت کمتری نسبت به بخاری‌های جدید در بازار قابل یافتن هستند و همچنین معمولا قطعات یدکی آن‌ها به راحتی در دسترس می‌باشند.

    معایب این هیترها نیز، شامل عمر مفید کمتر، مشکلات فنی، کامل نبودن مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین احتمال مصرف انرژی بیشتر می‌باشد.

    ۲. در هنگام خرید هیتر تابشی دست دوم چه جزئیاتی را در نظر داشته باشیم؟

    ابتدا بررسی کنید که بخاری در وضعیت عمومی خوبی قرار دارد و بدون مشکل کار می‌کند. سپس مطمئن شوید که بخاری به درستی کار می‌کند و توانایی گرم کردن فضا را دارد. همچنین بررسی کنید که میزان مصرف انرژی بخاری دست دوم نسبت به بخاری‌های جدید قابل قبول است یا خیر. از سویی دیگر لازم است تا قیمت و قطعات ساختاری آن را هم چک کنید.

    ۳. آیا بخاری های تابشی دست دوم مصرف انرژی بیشتری دارند؟

    بخاری‌ های تابشی دست دوم ممکن است مصرف انرژی بیشتری داشته باشند نسبت به مدل‌های جدیدتر. تکنولوژی‌های جدیدتر و بهبود یافته در بخاری‌های تابشی می‌توانند بهبود مصرف انرژی را ایجاد کنند و در نتیجه، بخاری‌های جدیدتر ممکن است مصرف انرژی کمتری داشته باشند. با این حال، این مسئله بستگی به مدل و سازنده بخاری دست دوم دارد. قبل از خرید، بهتر است مشخصات مصرف انرژی بخاری را بررسی نمایید و با مشخصات بخاری‌های جدید مقایسه کرده تا بتوانید تصمیم به خرید بهتری بگیرید.

    ۴. آیا بخاری تابشی دست دوم دارای گارانتی است؟

    بخاری‌های تابشی دست دوم عموما دارای گارانتی نیستند، زیرا گارانتی اصلی برای خریدار اول ارائه می‌شود و ممکن است منقضی شده باشد. با این حال، در برخی موارد، فروشندگان هیتر تابشی دست دوم ممکن است گارانتی محدودی را ارائه کنند. بهتر است قبل از خرید، با فروشنده در مورد وضعیت گارانتی بخاری صحبت کرده و اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز مشکل، به شما خدمات پس از فروش ارائه می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *