هیتر تابشی سرامیکی یکی از سیستم‌های پرکاربرد در فضاهای باز و همچنین صنعتی برای تامین گرمایش است که گرم کردن سریع محیط و مصرف سوخت پایین از جمله دلایلی است که مدیران برای انتخاب آن ترغیب می‌شوند. از هیتر سرامیکی در محیط‌هایی نظیر: کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، آلاچیق‌ها، نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، انبارها، مکان‌های صنعتی مثل تعمیرگاه ماشین و آشیانه هواپیما و غیره استفاده می‌شود اما بیشترین استفاده آن در محیط‌های رستورانی و کافه می‌باشد.
شرکت گرماسرما سازه شرق، این هیترهای سرامیکی را با بهترین قطعات روز بازار و رعایت نکات ایمنی تولید کرده تا محصولی باکیفیت به دست مشتریان برسد. هیتر تابشی سرامیکی مدیوم و هیتر سرامیکی لارج، ۲ مدلی است که برند گرماسازه تولید می‌نماید. برای بررسی این محصول با ما همراه باشید.

  • ارسال سریع
  • نصب راحت
  • ۲ سال گارانتی
  • ۱۰ سال خدمات
Previous slide
Next slide

هیتر تابشی سرامیکی چیست؟

یکی از دغدغه‌های کافه‌دارها و مدیران رستورانی و محیط‌های باز و صنعتی در روزهای سرد سال، گرم گردن محیط است و راهکار آن نیز استفاده از سیستمی ست که بتوانید عملکرد خوبی داشته باشد. از جمله دستگاه‌های گرمایشی، سیستم های گرمایش تابشی هیتر تابشی لوله ای و هیتر سرامیکی می‌باشد.

هیتر تابشی سرامیکی برند گرماسرما سازه در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی تولید شده و به ۲ صورت پایه‌دار و آویز از سقف و دیوار قابل نصب هستند. با توجه به محبوبیت بالا، این سیستم با نام‌های مختلفی همچون «بخاری رستورانی»، «گرماتاب سرامیکی»، «گرماتاب رستورانی» و... در بازار شناخته شده است.

نوع فعالیت هیتر تابشی سرامیکی نیز به این صورت می‌باشد که شعله توسط برنر تولید و سطح سرامیک را سرخ و داغ می‌کند و از طریق این سطح آتشین گرما را به شکل تابشی انتقال می‌دهد. گرمای ایجاد شده نیز نه تنها مطلوب و یکنواخت بوده بلکه در تمامی مکان‌ها باعث مزاحمت نمی‌شود زیرا در ارتفاع نصب شده و گرمایش را کامل انتقال می‌دهد.

نکته مهمی که در خصوص هیترهای تابشی سرامیکی وجود دارد این است که جهت تامین گرمایش فضاهای با متراژ متوسط و کوچک کاربرد فراوانی دارد و باعث می‌شود تا دما به صورت یکسان به محیط انتقال یابد. این محصول معمولا در آلاچیق،‌ زیر سقف، زیر چتر و فضا های با حداکثر عرض 2*3 یا فضاهایی با متراژ ۵ متر تا ۷ متر نصب و کاربرد دارد.

ویژگی‌های هیتر تابشی سرامیکی

از جمله نکته‌های مهمی که در مورد این دستگاه وجود دارد، عدم اشغال محیط و آسایش دمایی بهینه می‌باشد که با انعطاف پذیری خود باعث کسب رضایت افراد می‌شود. همچنین مصرف سوخت هیتر تابشی سرامیکی کاهش چشم‌گیری داشته و با فناوری‌های بکار رفته در محصولات گرماسرما سازه، شاهد مصرف انرژی کم و صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز خواهیم بود.

چرا هیتر سرامیکی گرماسازه ؟!

100

استاندارد و ایمنی دستگاه

75

کاهش مصرف سوخت

90

امکان بازیابی سریع حرارت

100

عدم تولید گرمای خشک

مشخصات هیتر گرماتاب سرامیکیدر بالا توضیحاتی در خصوص این محصول دادیم و مزیت‌های دیگر این بخاری های سرامیکی را در ادامه آورده‌ایم:

  • راندمان حرارتی بالا و ایمنی کامل دستگاه
  • کارکرد آسان و نصب و راه اندازی سریع
  • وزن سبک و امکان جابجایی راحت
  • گرمایش یکنواخت محیط موردنظر در کمتر از ۱۵ دقیقه
  • ایجاد تمرکز گرما بر کف محیط و رسیدن به دمای مطلوب
  • وجود پنل های سرامیکی کارآمد در سیستم
  • تهویه هوای محیط در فصول سرد و زمستانی
  • عدم تولید گرمای خشک
  • بدون سر و صدا
از هیتر تابشی سرامیکی در چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟

از این محصول کاربردی برند گرماسرما سازه شرق که قابلیت‌های آن نیز ذکر شده، در مواردی همچون: «فضای باز رستورانی»، «کافی‌شاپ‌ها»، «ویلا و تراس و آلاچیق»، «استخرها»، «نمایشگاه‌ها و مکان‌های تجاری»، «تعمیرگاه‌ها»، «انبار و سالن تولیدی»، «سالن ورزشی»، «تامین گرمای سالن پرورش قارچ» می‌توان استفاده نمود.

خرید مطمئن از شرکت گرماسرما سازه

شرکت گرماسرما سازه با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تولید سیستم های گرمایشی و سرمایشی، توانسته مرغوب ترین و کارآمدترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی را جهت تامین دمای مطلوب و آسایش دمایی تولید کرده و گرمایشی یکنواخت و سرمایشی عالی را به ارمغان آورده و رضایت متشریان را بدست آورد.

تمامی محصولات گرماسازه از بهترین مواد اولیه ساخته می‌شود و با رعایت نکات مهم ایمنی و استانداردهای روز دنیا، دستگاهی مناسب تحویل خریداران می‌شود. لازم به ذکر است که محصولات ما با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کامل عرضه شده تا خیال‌تان بابت خرید راحت باشد.

اگر قصد خرید سیستم سرمایشی و همچنین سیستم گرمایش صنعتی و... از جمله هیتر تابشی سرامیکی زیبا و قابل قبول و مطمئنی دارید، می‌توانید با شماره 22032002-021 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

★★★★★

در این صفحه به بررسی خصوصیات و ویژگی‌ های دستگاه سرامیکی گرماسرما سازه شرق پرداختیم. این سیستم با تولید گرمای مطلوب و عدم ایجاد گرمای بیش از حد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تامین گرما به روش مدرن برای انواع مکان‌ها است.

آیا سوالی دارید که ذهن شما را مشغول کرده؟! پرسش و پاسخ‌های زیر را دنبال کنید و اگر جواب سوال‌تان را نگرفتید؛ با ما تماس بگیرید.
نصب هیترهای سرامیکی چگونه است؟

درباره چگونگی نصب این سیستم‌ها باید گفت؛ امکان نصب آن در رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مرتفع نظیر مبل و ... به راحتی وجود دارد و از نصب راحت و سریع برخوردار است. با توجه به شرایط نصب، این محصول هیچ گونه فضای مفیدی را اشغال نمی‌کند و یک شرایط مناسب را جهت ایجاد فضای گرم و دلچسب فراهم می‌کند.

میزان مصرف گاز و برق هیتر

هیترهای گرمایشی اکثرا مصرف پایینی دارند اما هیترهای برند گرماسازه با راندمان بالا کم‌ترین مصرف سوخت را داشته و صرفه جویی هزیته تا ۷۵ درصد در مصرف گاز و تا ۹۰ درصد در مصرف برق را شاهد خواهیم بود.

ایجاد سریع ترین گرمایش
چرا باید به گرماسرما سازه اعتماد کنم؟

شرکت گرماسرما سازه سال‌های بسیاری است که به صورت تخصصی در این حوزه فعال بوده و ضمن داشتن گواهینامه‌های معتبر و استاندارد، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد تا خیال مشتریان راحت باشد. همچنین لازم است بدانید مدیرعامل مجموعه گرماسازه به عنوان تنها فرد و دارنده یک برند این حوزه توانسته با کسب تایید مجوزهای برنامه میدون در شبکه ۳ حضور پیدا کند. این حضور به منزله تایید کارایی و استاندارد محصول گرماسازه از سوی کارشناسان برنامه می‌باشد.