انواع کولر صنعتی آکسیال

  • کولرهای صنعتی یکی از سیستم‌های سرمایشی جدید و مدرن در بازار است که با توجه به عملکرد خود توانسته جای دیگر خنک‌کننده‌های صنعتی را بگیرد. مزیت کولر صنعتی آکسیال را در این محتوا برای شما آماده کرده‌ایم تا بتوانید انتخابی مناسب برای سرمایش محیط کار خود داشته باشید. با وبلاگ گرماسرما سازه همراه باشید. 💙

    در ابتدا نیاز است که بدانیم کولر صنعتی چیست؟ کولرهای آبی صنعتی، نسل جدید و پیشرفته کولرها هستند جهت تامین گرمایش محیط‌های بزرگ و سوله و انبار و گلخانه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این کولرها پد سلولزی جایگزین پوشال شده تا خنک کنندگی بهتری داشته و در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی شود. استفاده از پد باعث شده تا عمل خنک کردن محیط سریع‌تر و بهتر انجام گیرد و شاهد سرمایشی یکنواخت و کامل خواهیم بود.

    کولر آبی صنعتی به ۲ مدل: ۱- کولر صنعتی آکسیال و ۲- کولر صنعتی سانتریفیوژ تقسیم شده که هر کدام بسته به نوع کاربرد و شرایط آب و هوایی به کار می‌رود. ما در این محتوا به صورت کامل شما را با مزیت کولر صنعتی آکسیال آشنا خواهیم کرد.

    بیشتر بخوانید: صفر تا ۱۰۰ کولر صنعتی سانتریفیوژ 

    کاربرد کولر صنعتی آکسیال

    کولرهای آبی به عنوان ساده ترین و ارزان قیمت ترین سیستم‌های سرمایشی دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند و علاوه بر کاربردهای خانگی متداول این کولرها در کشورمان و حتی بسیاری از کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان، اکثر صنایع و کارخانه‌ها نیز از این سیستم‌ها جهت خنک سازی سالن‌های تولیدی و صنعتی استفاده می‌کنند.

    کاربرد کولر آکسیال را می‌توان در مکان‌های صنعتی همچون سوله و کارخانه مشاهده کرد؛ و با استفاده از این محصول شاهد سرمایش بسیار خوبی در تمام محیط خواهیم بود و حتی اگر درب سالن‌ها نیز باز باشد، باز هم خنک بودن فضا از بین نمی‌رود. همچنین کولرهای آکسیال در نمایشگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری و کارگاه و تعمیرگاه خودرو نیز کاربرد داشته و می‌تواند روزهای گرم سال را در این مجموعه‌ها خنک نماید.

    ** بیشتر بخوانید: کولر صنعتی آکسیال ۱۸ هزار

    از جمله کاربردهای کولر صنعتی آکسیال، استفاده از آن در گلخانه‌ها می‌باشد. این محصول با توجه به اینکه پد را در خود جای داده می‌تواند سرمایشی یکنواخت و مطلوب را پخش کند. پدها از کاغذ کرافت درست شده و با طراحی اصولی و لایه‌های منظمی که دارد، باعث می‌شود آب در کولر به خوبی جریان داشته و خنکی که ایجاد می‌کند هم مطلوب و مناسب بوده و به محصولات آسیب نخواهد رسید.

    شرکت گرماسرما سازه شرق ( سرماسازه ) تولیدکننده انواع سیستم‌های سرمایشی مدرن در ایران است که کولر صنعتی را بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده و با ارائه ۳ سال گارانتی معتبر و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده تا با خیالی راحت بتوانید محصول مورد نظر را خریداری کنید. برند گرماسرما سازه این افتخار را دارد که با نهادها و مجموعه‌های بسیاری همکاری کرده و توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

    کولر آکسیال

    کولر آکسیال چگونه کار می‌کند؟

    کولر صنعتی آکسیال از قطعات اولیه: بدنه کولر، مخزن آب، موتور، فن دمنده، پد سلولزی، تسمه، سیستم سیم‌کشی و سیستم لوله‌کشی داخلی، یاتاقان، شفت و ترموستات تشکیل شده است و وجود این قطعه‌ها، راندمان محصول را بالا برده و مرغوب بودن آن‌ها به صورت مستقیم بر روی عملکرد تاثیر می‌گذارد.

    یک مزیت کولر صنعتی آکسیال نوع کار راحت آن است که در عین سادگی، خنکی بسیار مطلوبی می‌دهد و به آسانی می‌توان از آن بهره برد. در کولرهای صنعتی آکسیال، انتقال حرارت به صورت تبخیر آب انجام می‌گیرد و سپس رطوبت موجود در پدها در فضا پخش شده و با هوای موجود سالن تماس پیدا کرده و در نتیجه شاهد کاهش دما در محیط خواهیم بود.

    ** بیشتر بخوانید: کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار

    وظیفه فن آکسیال در کولرهای صنعتی، ایجاد و انتقال هوای خنک از پدهای سلولزی به محیط خارج از کولر است. همچنین باید بدانیم که پدهای سلولزی که جایگزین پوشال شده، به عنوان واسط تبخیری مورد استفاده قرار گرفته و نسل جدیدی از واسط‌های تبخیری می‌باشند. در طراحی فن‌های آکسیال نیز از نیروی محوری جهت انتقال و جا به جایی سرمایش تولید شده، استفاده می‌شود و در این فن‌ها، نقطه مرکزی کولر به صورت شعاعی از شعاع خارجی آن توسعه یافته است.

    اینفوگرافی کولر صنعتی آکسیال

    کولرهای آبی آکسیال بر اساس نوع ظرفیت و کاربرد به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل کولر آکسیال صنعتی ۱۳ هزار، ۴۰ هزار، ۵۰ هزار، ۶۰ هزار و ۷۰ هزار متر مکعب بر ساعت می‌شوند. در ادامه یک اینفوگرافی قرار دادیم تا بتوانیم بهتر متوجه ظرفیت و کارکرد کولرها بشویم. در این اینوگرافی اشاره کردیم که کولرها با ظرفیت‌های مختلف تا چه میزان را خنک کرده و پرتاب باد کولرهای صنعتی چقدر است.

    مزیت کولر صنعتی آکسیال

    ویژگی‌ها و مزیت کولر صنعتی آکسیال

    سیستم های سرمایشی ویژگی‌های بسیاری دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را رفع نماید. در این بین مزیت کولر صنعتی آکسیال بیش از محصولات دیگر است و اگر بخواهیم به آن‌ها اشاره کنیم موارد زیادی هست اما مهم‌ترین مزیت کولر صنعتی آکسیال سرماسازه را می‌توان «استفاده از بدنه گالوانیزه ضخیم» ذکر کرد و «بکار بردن پد سلولزی فنلاندی»، «راندمان بالا»، «حداقل هدر رفت آب»، «حداکثر میزان جذب آب» از دیگر ویژگی‌های کولر آکسیال است.

    مزیت کولر صنعتی بسیار است و برخی دیگر از آن‌ها؛ عدم پوسیدگی بدنه، حجم بالای جریان هوا، وزن پائین و اشغال فضای کمتر، هزینه پائین نسبت به کولر مشابه با سیستم فن سانتریفیوژ، خنک سازی ایده آل و متناسب با نیازهای کاربر، زدایش گرد و غبار و آلودگی ها از هوای ورودی به سیستم، طراحی و تولید در ظرفیت ها و سایزهای مختلف، کاهش در مصرف برق و آب، توزیع یکنواخت آب و افزایش ریت انتقال حرارت می‌باشد.

    ** با کولر صنعتی 40000 آشنا شوید

    در کل مهم‌ترین دلیل برای انتخاب و خرید کولر آکسیال باید ویژگی‌های آن و برند تولیدکننده و گارانتی محصول باشد. کولر گرماسرما سازه با دارا بودن مزیت‌های بالا و گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت می‌تواند انتخابی مطمئن باشد. برند ما رزومه قوی داشته که برای اطلاع از آن می‌توانید با ما تماس گرفته تا در اختیار شما قرار بگیرد.

    قیمت کولر صنعتی آکسیال

    تا اینجا، برای شما مزیت کولر صنعتی آکسیال را گفتیم و نکته مهم در خصوص این سیستم، قیمت آن است. کولرهای صنعتی چه مدل آکسیال و چه مدل سانتریفیوژ، بسته به نوع و مدل خود دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و بسته به شرایط اقتصادی، قیمت متغییری نیز دارند. شرکت سرماسازه (گرماسرما سازه شرق) تا جایی که توانسته قیمت کولرهای آبی صنعتی خود را افزایش نداده و سعی در این دارد که در طول سال نیز با کمترین تغییر نرخ آن را عرضه نماید و همچنین در عین حال، برای آسودگی خرید هموطنان شرایط چکی و اقساط را نیز در نظر گرفته است.

    در کل، قیمت کولر آکسیال صنعتی گرماسازه از ۱۸ میلیون تومان شروع شده و بسته به ظرفیت آن تا ۶۰ میلیون تومان نیز ادامه دارد. لازم به ذکر است که شرایط پرداخت و تخفیف نیز در نظر گرفته تا بتوانید راحت‌تر کولر مدنظرتان را انتخاب کنید.

    برای خرید کولر آکسیال کافی است تا شماره ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ را گرفته و با کارشناسان ما ارتباط بگیرید؛ ما شما را در خرید کمک کرده و با راهنمایی کامل، تمام سعی‌مان را می‌کنیم که دستگاهی متناسب با کار و نیازتان تهیه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *