کولر ۵۰ هزار آکسیال

  • کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار یکی از انواع کولرهای صنعتی با فن آکسیال است که با توجه به ظرفیت بالای خود توان سرمایش کامل و یکنواخت محیط‌های بزرگ و صنعتی را داشته و به راحتی می‌تواند با پرتاب باد ۳۵ تا ۴۰ متری خود، محیطی به مساحت ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مربع را خنک نماید.

    کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار شرکت گرماسرما سازه شرق، محصول برتر این حوزه است که با بالاترین راندمان و کیفیت بسیار مطلوب، تولید و عرضه می‌شود تا بتوان دغدغه خنک کردن و رسیدن به دمای مطلوب در فضاهای بزرگ و صنعتی را رفع کرد.

    کولر آکسیال چیست و چه ظرفیت‌هایی دارد؟

    کولر صنعتی آکسیال یک نوع سیستم سرمایشی است که برای خنک کردن هوا به کار می‌رود. در این نوع کولر، هوا از طریق پره‌های چرخان متمرکز به مرکز دستگاه، یعنی محور آکسیال، جابجا می‌شود. پره‌های کولر آکسیال دارای شیب کمی هستند و برای جابجایی بیشتر هوا، با سرعت بالا چرخانده می‌شوند.

    این دستگاه در مقایسه با کولر صنعتی سانتریفیوژ، انرژی کمتری مصرف می‌کند و از دیگر مزایای آن می‌توان به اندازه کمتری اشغال فضا، قابلیت نصب در فضاهای کوچک‌تر و صدای کمتر آن اشاره کرد. به همین دلیل، کولرهای آکسیال برای سرمایش فضاهای بزرگ مانند سوله‌ها و کارخانه‌ها، سالن‌های اجتماعات، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    برند گرماسرما سازه با فعالیت تخصصی در حوزه سیستم‌های گرمایشی سرمایشی صنعتی، امروز تولید کننده برتر این بازار بوده و در برنامه میدون شبکه ۳ سیما نیز حضور یافته است. این کولرها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند که شامل موارد زیر می‌شود:

    • کولر صنعتی آکسیال ۱۸ هزار
    • کولر صنعتی آکسیال ۴۰ هزار
    • کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار
    • کولر صنعتی آکسیال ۶۰ هزار
    • کولر صنعتی آکسیال ۷۰ هزار

    ظرفیت کولر آکسیال بستگی به اندازه و قدرت پره‌های آن دارد و می‌تواند بسته به نیاز کاربر در ظرفیت‌های مختلفی تولید شود. ظرفیت کولر آکسیال بر اساس محل نصب و نیاز به سرمایش، از چند صد تا چند هزار متر مکعب بر ساعت متغیر است. پر مصرف‌ترین کولر آبی صنعتی محصول کولر صنعتی 40 هزار است.

    با بهترین کولر صنعتی سوله آشنا شوید

    برای انتخاب مناسب‌ترین کولر صنعتی آکسیال، باید به نیازها و مشخصات فضای مورد نظر توجه کرد و ظرفیت مناسب را برای آن انتخاب کرد. همچنین، بهینه‌سازی سیستم خنک کننده به کمک متخصصان حرفه‌ای در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد. برای مشاوره رایگان در این خصوص، می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

    ظرفیت های کولر آکسیال

    مشخصات کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار

    کولر صنعتی آکسیال با ظرفیت ۵۰۰۰۰ متر مکعب بر ساعت در موارد گوناگونی کاربرد دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. درباره کولر ۵۰ هزار باید بگوییم که همانند دیگر کولرهای گرماسازه، با پد سلولزی فنلاندی تولید شده و نوع اتصال فن و موتور در این مدل کولر، به شکل پروانه و فولی کوبله شده بر روی موتور می‌باشد که با کارکرد اصولی خود، بازدهی بسیار خوبی نیز دارد.

    • طول کولر: ۱ متر
    • عرض کولر: ۲ متر
    • ارتفاع کولر: ۲/۲۰ متر
    • نوع پد: پد سلولزی فنلاندی
    • ضخامت پد: ۱۰ سانتی‌متر
    • نوع موتور کولر: ۳ فاز
    • توان موتور کولر: ۳ اسب
    • سرعت موتور: ۹۰۰ rpm
    • مصرف آب کولر: ۶۰ لیتر در ساعت

    مشخصات کولر صنعتی برای سوله

    آشنایی با کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار

    این کولر همچون دیگر ظرفیت‌های کولرهای آکسیال، نیاز به کانال‌کشی نداشته و با توجه به افت فشار استاتیکی پایین و پرتاب باد تا ۴۰ متر، هوای خنک را کاملا در سالن‌های مورد استفاده به گردش درآورده و باعث خنکی یکنواخت می‌شود.

    کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار متر مکعب بر ساعت، به دلیل حجم بالای هوادهی با داشتن ۵ بلوک پد سلولزی با ضخامت ۱۰ سانتی‌متر، هوای خروجی کولر را کاملا خنک کرده و باعث ایجاد اختلاف دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای هوای سالن خواهد شد. همچنین به علت جذب آب بسیار بالای پدهای سلولزی، شاهد کاهش چشمگیر دمای آب و هوای داخل کولر خواهیم بود.

    بدنه کولر ۵۰ هزار آکسیال نیز بسیار ضخیم بوده که از نوع رنگ الکترواستاتیک پلی استار می‌باشد و باعث طول عمر بالای این دستگاه هم خواهد شد، چرا که از پوسیدگی بدنه جلوگیری کرده و در برابر انواع شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد.

    با این ظرفیت کولر، به راحتی می‌توان سرمایش محیطی در مساحت و اندازه ۵۰۰ متر مربع تا ۶۰۰ متر مربع را تامین نمود و برای سوله‌ها و کارخانه‌ها، وجود تنها چند نوع از این کولر، کافی است و دغدغه شما را رفع می‌کند.

    لازم به ذکر است که ضخامت ورق بدنه ۱/۸ تا ۲ میلی‌متر را دارا هست و پدهای سلولزی آن که با تعداد بالایی بکار رفته است، دارای ضخامت ۱۰ سانتی‌متری می‌باشد. وجود الکتروپمپ ۰/۵ اسب بخار نیمه صنعتی، الکتروموتور ۳ اسب بخار ۹۰۰ دور، کوپلینگ مستقیم پروانه جهت پرتاب باد بیشتر، پروانه ۹ پره از جنس پلیمر الیاف‌دار؛ باعث کارآمدتر شدن سیستم و کارایی بالای آن در موارد گوناگون می‌شود.

    مزیت‌های کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار

    علاوه بر مزایایی که بالاتر اشاره کردیم (راندمان بالا، انرژی مصرفی کمتر، وجود پدسلولزی فنلاندی، جنس ورق از نوع گالوانیزه، پوشش رنگ الکترواستاتیک پلی استار، عدم اشتغال محیط کاری و…) این کولر آکسیال صنعتی دارای مزایای دیگری نیز هست که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    1. هزینه کمتر: کولر آکسیال دارای هزینه کمتری در مقایسه با دیگر سیستم‌های تهویه مطبوع مانند چیلر صنعتی آبی است.
    2. نصب و استفاده آسان: نصب و راه‌اندازی کولر آکسیال بسیار آسان است و نیازی به فضای زیادی برای نصب ندارد.
    3. کارایی بالا: کولر صنعتی آکسیال دارای کارایی بالایی است و در مقایسه با سایر سیستم‌های تهویه مطبوع، می‌تواند برای خنک کردن فضاهای بزرگ‌تری استفاده شود.
    4. صدای کم: این نوع کولر دارای صدای کمتری نسبت به دیگر سیستم‌های سرمایشی است که این امر می‌تواند در محیط‌هایی که نیاز به سکوت دارند مانند بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی بسیار مفید باشد.
    5. انعطاف‌پذیری بالا: کولر آکسیال دارای انعطاف‌پذیری بالایی است و می‌تواند در مساحت‌ها و مکان‌های مختلف نصب شود و در تمامی شرایط آب و هوایی پاسخ‌گوی نیاز باشد.
    6. مصرف آب و برق: با استفاده از کولرهای آکسیال، مصرف آب و برق تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران هزینه‌های بالای محصول باشیم و شاهد صرفه جویی خواهیم بود.

    با توجه به مزایای بسیاری که کولرهای آکسیال خصوصا کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار دارند، استفاده از این نوع دستگاه سرمایشی برای خنک کردن فضاهای مختلف، به عنوان یک راه حل اقتصادی و کارآمد می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

    انواع کولر صنعتی آکسیال

    ویژگی‌های کولر آکسیال

    ویژگی‌های انواع کولرهای آکسیال همه به یک صورت است و شامل ظرفیت خاصی از جمله کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار نمی‌شود؛ این ویژگی‌ها عبارتند از:

    ۱. ساختار: کولر آکسیال دارای پره‌هایی است که در امتداد محور آکسیال قرار دارند و هوا را در جهت عمود بر محور دستگاه حرکت می‌دهند.

    ۲. اندازه: این دستگاه‌ها معمولا در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند برای سرمایش فضاهای کوچک تا بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند.

    ۳. قابلیت تنظیم: برخی از کولرهای آکسیال دارای قابلیت تنظیم سرعت پره‌ها و بخشیدن هوا به فضاهای مختلف هستند.

    ۴. نصب و راه‌اندازی: نصب و راه‌اندازی انواع کولرهای صنعتی حتی کولر صنعتی سانتریفیوژ، راحت است و نیازی نصاب و یا فضای زیادی برای نصب آن نیست.

    ۵. قابلیت استفاده در فضاهای بزرگ: به دلیل اینکه کولرهای آکسیال برای سرمایش فضاهای بزرگ ساخته شده‌اند، می‌توان از این محصول برای سرمایش فضاهایی همچون: مراکز تجاری، تعمیرگاه، آشیانه هواپیما، پارکینگ، انبار تولید، سوله، معادن، فولادها، کارخانه سنگ،‌ انواع صنایع و… استفاده کرد.

    بیشتر بخوانید: مشخصات کولر آبی سلولزی

    نکات مهم برای خرید کولر آکسیال

    برای خرید کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار و حتی ظرفیت‌های دیگر این سیستم سرمایشی، باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد. شرکت تولید کننده، گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش از جمله این نکته‌ها هستند و باید به آن توجه کرد. چرا که انتخاب یک شرکت مطمئن با ارائه گارانتی معتبر و ارائه خدمات پس از فروش طولانی مدت، اصلی‌ترین دغدغه‌ها را رفع می‌نماید.

    کولرهای گرماسرما سازه دارای ۲ سال گارانتی معتبر شرکتی هستند و تا ۱۵ سال خدمات نیز به همراه خود دارند تا با خیالی راحت، خرید خود را انجام دهید. برخی از دیگر نکات مهم خرید کولر عبارتند از:

    ❄️ اندازه فضا: برای انتخاب مناسب‌ترین کولر باید به اندازه فضایی که قرار است سرمایش داده شود توجه کرد. انتخاب کولر با ظرفیت بیشتر از نیاز، منجر به هدر رفتن انرژی و افزایش هزینه خواهد شد.

    ❄️ نوع کولر: کولرهای آکسیال در دو نوع مستقیم و غیرمستقیم تولید می‌شوند. کولر آکسیال مستقیم معمولا برای سرمایش فضاهای بزرگتر استفاده می‌شود، در حالی که کولر آکسیال غیرمستقیم برای سرمایش فضاهای کوچکتر مناسب است.

    ❄️ قدرت موتور: قدرت موتور کولر باید به اندازه کافی بالا باشد تا بتواند هوای داخل فضا را به طور موثر تحریک کند و به تمامی نقاط فضا رسیدگی کند.

    ❄️ موقعیت نصب: موقعیت و مکان نصب کولر آکسیال نیز مهم می‌باشد. این دستگاه باید در محلی نصب شود که بتواند به طور موثر هوا را به تمامی نقاط فضا منتقل کند و به همین دلیل باید دقت شود که کولر در محلی مناسب نصب شود.

    ❄️ هزینه: هزینه نیز یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود. برای خرید کولر آکسیال، باید به هزینه خرید و نصب آن، هزینه تعمیر و نگهداری و هزینه انرژی مصرفی آن توجه کرد.

    ❄️ کیفیت و برند: برند و کیفیت کولر نیز بسیار حائز اهمیت است. باید به برند‌ی معتبر و کیفیت بالا توجه و رجوع کرد تا از دستگاهی با عمر طولانی و کارآمد برای سرمایش فضا استفاده نمود.

    کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار

    ** نتیجه‌گیری

    کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار یکی از نیازهای فضاهای بزرگ و صنعتی و تجاری برای ایجاد سرمایشی مطلوب و تامین دمای مورد نیاز آن‌ها است. این کولر با توجه به راندمان بالا و کارآمد بودن سیستمی آن، گزینه خوبی است تا محیط را خنک نماید.

    شرکت گرماسرما سازه تولیدکننده سیستم‌های سرمایشی نظیر انواع کولر صنعتی، سیستم مه پاش، فن تهویه، پد سلولزی و… کولر صنعتی آکسیال ۵۰ هزار را با بهترین کیفیت و استفاده از مواد اولیه ساخت مرغوب، تولید می‌کند و با شرایط پرداخت ویژه به مشتریان عرضه می‌نماید. برای استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول با ما تماس بگیرید.

    همچنین، می‌توانید نظرات و تجربیات کاربران را درباره مدل‌های مختلف کولر آکسیال در صفحه این محصول، مطالعه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *