کوره استیل گلخانه

  • چرا خرید کوره استیل گلخانه برای سالن‌های محصول شما واجب است؟ این سوالی است که در این محتوا از مجله گرماسرما سازه به آن پاسخ خواهیم داد.

    صنعت گلخانه در سال‌های اخیر جزو کسب‌وکارهای پرسود بوده که مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان قرار گرفته است. مهم‌ترین مسئله برای مدیریت گلخانه، تأمین دمای مطلوب و ثابت گلخانه برای تمام فصول سال است. کوچک‌ترین بی‌توجهی به دمای محیط گلخانه می‌تواند رشد گیاهان را مختل کرده یا تمام محصولات را نابود کند؛ اینجاست که کوره تمام استیل گلخانه، به کمک شما خواهد آمد!

    اگر شما هم مدیر یک گلخانه هستید؛ اینکه فضای گلخانه شما بزرگ است یا کوچک، تفاوتی نمی‌کند؛ شما باید تمامی لوازم و تجهیزات موردنیاز گلخانه را متناسب با محصولی که کشت می‌کند تهیه کنید. هر اندازه که شما از بهترین خاک، کود، نشاکاری صحیح، آبیاری اصولی محصول و … استفاده نمایید؛ تا زمانی که به دمای محیط توجه نکنید به سود مدنظرتان دست پیدا نخواهید کرد. خرید بهترین هیتر گلخانه با توجه‌ به مساحت مدنظرتان می‌تواند برای همیشه خیال شما را از این مشکل، راحت نماید.

    در این مطلب از سایت گرماسازه می‌خواهیم به‌ صورت کامل شما را با کوره استیل گلخانه و کاربردهای آن، آشنا کنیم. همچنین در صورتی‌ که قصد خرید هیتر گلخانه‌ای را دارید؛ این مطلب برای خرید بهترین کوره هوای گرم گلخانه به شما کمک خواهد کرد.

    هیتر استیل گلخانه

    کوره استیل گلخانه چیست؟

    هیترهای مخصوص گلخانه، امن‌ترین و ساده‌ترین روش برای تأمین دمای موردنیاز فضای گلخانه است. کوره هوای گرم گلخانه‌ای، با تولید هوای گرم و پخش یکنواخت آن در محیط سالن، خیال شما را در زمستان‌های سخت و برفی آسوده خواهد کرد. از کوره هوا گرم برای سالن‌های پرورش دام و طیور، انواع گلخانه، سالن‌های پرورش قارچ، اماکن ورزشی، کارگاه‌های تولیدی و … می‌توان استفاده نمود.

    لازم به ذکر است که کوره هوای گرم استیل به‌ هیچ‌وجه برای محصولات زراعتی خطرناک نبوده و در مقایسه با هیترهای تابشی گلخانه‌ای، کارآمدتر است. برای استفاده از کوره استیل، هیچ نیازی به تأسیس گلخانه نبوده و با توجه‌ به مساحت محیط مدنظر، با توان‌های گرمایشی مختلفی تولید می‌شوند.

    «بیشتر بخوانید: بهترین روش گرمایش گلخانه »

    آشنایی با انواع کوره استیل گلخانه و کاربردهای آن

    محصولاتی که داخل گلخانه‌های کشت می‌شوند؛ معمولاً نسبت به سرما و گرما بسیار حساس هستند. برخی از محصولات حتی با یک درجه تفاوت دما از میزان دمای استاندارد، به‌سرعت خراب می‌شود؛ بنابراین انتخاب بهترین کوره استیل گلخانه‌، برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات بسیار حائز اهمیت است.

    هیترهای گلخانه‌ای، اگر با ظرفیت مناسب فضای سالن تهیه و به‌صورت اصولی راه‌اندازی شوند؛ نیازی نیست نگران درجه حرارت داخل گلخانه خود باشید. اکنون شاید بخواهید بدانید که کوره استیل گلخانه چه ظرفیت‌هایی دارد و کدام یک مناسب گلخانه شماست؟ در ادامه به پاسخ این سؤال خواهیم پرداخت.

    هیتر تمام استیل

    • کوره استیل با ظرفیت حرارتی ۳۵۰۰۰۰

    این کوره به علت ظرفیت گرمایی بسیار بالا، برای مناطق سردسیر یا سالن‌های بسیار بزرگ طراحی شده است. مشتریان می‌توانند ظرفیت هوادهی این کوره را متناسب با نیازشان خریداری کنند. این هیتر عملکرد و کارایی بسیار خوبی داشته و تمامی سالن کشت را به صورت یکنواخت گرم خواهد شد. برای دریافت مشاوره بیشتر، با کارشناسان سایت گرماسرما سازه در ارتباط باشید.

    • کوره استیل با ظرفیت حرارتی ۲۵۰۰۰۰

    این کوره جزو پرفروش‌ترین کوره‌های گلخانه‌ای است که اغلب برای گرمایش دامداری‌ها و گلخانه‌ها استفاده می‌شود. برای این کوره گرمایشی می‌توانید دو ظرفیت مختلف از فن‌های آکسیال را استفاده کنید. هیتر گلخانه‌ای ۲۵۰ هزار برای تمامی شرایط آب و هوایی مناسب بوده و روزهای سرد سال را برای گلخانه‌داران گرم می‌نماید.

    • کوره استیل با ظرفیت حرارتی ۱۵۰۰۰۰

    در صورتی‌ که فضای گلخانه شما کوچک است؛ کوره استیل گلخانه با ظرفیت ۱۵۰۰۰۰ برای شما کافی است. این کوره نیز قابلیت نصب دو ظرفیت مختلف از فن آکسیال متناسب با نیاز شما را دارد. این نوع هیتر محصولی کارآمد برای کسانی است که می‌خواهند اقدام به ساخت گلخانه خانگی کرده و گرمایشی قابل قبول را در سالن خود فراهم کنند.

    کوره استیل گلخانه ارزان

    چگونه بهترین کوره هوای گرم گلخانه را خریداری کنیم؟

    هنگام خرید کوره هوای گرم، علاوه بر توجه به ظرفیت مناسب محیط باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید. توجه به این ویژگی‌های می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در طول عمر، مصرف انرژی، بهره‌وری و … دستگاه گرمایشی شما داشته باشد. در ادامه به بیان ویژگی های کوره هوای گرم یا همان کوره استیل گلخانه خواهیم پرداخت.

    لازم هنگام خرید کوره استیل گلخانه ای این نکات را در نظر داشته تا محصولی برتر خریداری کنید.

    ۱. به بازدهی دستگاه توجه کنید

    اولین نکته‌ای که در زمان خرید هر وسیله گرمایشی باید مدنظر داشته باشید؛ تناسب میان مصرف انرژی و میزان گرمای تولید شده است! هر اندازه که عدد راندمان کوره بزرگ‌تر باشد؛ یعنی محصول مناسب‌تری را انتخاب کرده‌اید؛ برای مثال: یک کوره با راندمان ۸۰ با سوزاندن ۸ لیتر گازوئیل ۸۰٫۰۰۰ کیلوکالری حرارت تولید می‌کند؛ در مقایسه با یک کوره با راندمان ۸۰ با سوزاندن ۱۰ لیتر گازوئیل همین میزان گرما را تولید می‌کند. طبیعی است که کوره اول، کیفیت بهتری دارد.

    ۲. به جنس بدنه کوره استیل توجه کنید

    دومین نکته مهم که در زمان خرید کوره هوای گرم گلخانه باید مدنظر داشته باشید؛ جنس بدنه کوره است. اگر جنس بدنه کوره از فلزات ارزان‌ قیمت باشد؛ پس از مدتی شاهد سوراخ‌ شدن بدنه هیتر خواهید بود. (توجه داشته باشید که سوراخ‌ شدن هیتر، خطر آتش‌سوزی را به همراه دارد.)

    بهتر است بدنه کوره از ضخامت خوب و جنس استیل نسوز تولید شده باشد. استیل نسوز مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی داشته و به‌ راحتی تا دمای ۸۰۰ درجه را تحمیل می‌کند. برای تولید بیشتر لوازم گرمایشی مانند بخاری، آب‌گرم‌کن و … از این فلز استفاده می‌شود. همچنین نوع پوشش گالوانیزه نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

    ۳. به مشعل کوره استیل دقت کنید

    یک کوره استیل گلخانه باکیفیت باید از مشعل مرغوب ساخته شده باشد؛ برای این مسئله ابتدا به برند مشعل و سپس جنس آن توجه کنید. مشعل هیتر باید از جنس ورق آلومینیوم یا گالوانیزه باشد. اگر کیفیت مشعل کوره مناسب نباشد؛ احتمال اینکه در اثر رطوبت داخل محیط گلخانه دچار زنگ‌زدگی و خرابی شود بسیار بالا خواهد بود.

    ۴. کوره باید دارای دودکش باشد

    یکی دیگر از ویژگی‌های کوره گلخانه باکیفیت، وجود دودکش جهت خروج دود از سالن است! همچنین کوره گلخانه‌ای باید قابلیت خاموش‌شدن در زمان تجمع دود را داشته باشد. این ویژگی در اکثر هیترهای گلخانه‌ای موجود است.

    کوره استیل گلخانه

    مزیت‌های استفاده از کوره استیل گلخانه چیست؟

    1. امنیت بسیار بالا در مقایسه با سایر روش‌های گرمایشی
    2. نصب سریع و آسان، بدون نیاز به راه‌اندازی موتورخانه
    3. هزینه مقرون‌ به‌صرفه در مقایسه با سایر دستگاه‌های گرمایشی
    4. امکان جا‌به‌جایی ساده، به کمک چرخ‌های تعبیه شده در زیر دستگاه
    5. امکان انتخاب دستگاه به ظرفیت گرمایشی متناسب با مساحت محیط
    6. صرفه‌جویی قابل توجه در میزان مصرف انرژی
    7. گرمایش سریع و یکنواخت در تمام سالن
    8. کار کردن بدون هر صدا و لرزش اضافی
    9. امکان تنظیم دمای ثابت برای محیط گلخانه به علت برخورداری از ترموستات
    10. ایجاد گرمای مطلوب بدون ایجاد هیچ‌گونه آلاینده
    11. امکان انتخاب مبدل حرارتی از نوع لوله‌ای یا رادیاتوری
    12. امکان انتخاب نوع خروجی هوا در ۳ روش مختلف

    مدل‌های کوره استیل گلخانه را بشناسید

    کوره‌های گلخانه‌ای دارای مدل‌های مختلف و ظرفیت‌های متفاوتی هستند؛ برخی از این قابلیت‌ها به سفارش مشتریان قابل‌ تغییر نیز می‌باشد.

    انواع کوره گلخانه از نظر جنس بدنه:
    1. کوره آهنی گلخانه
    2. کوره استیل گلخانه
    3. کوره آهنی – استیل گلخانه
    4. کوره چدنی گلخانه
    5. کوره فولادی
    انواع کوره گرمایشی از نظر نوع دمنده:
    1. کوره با دمنده بلوئر
    2. کوره با فن دمنده
    انواع کوره از نظر نوع سوخت:
    1. کوره گلخانه گازوئیلی
    2. کوره گلخانه برقی
    3. کوره گلخانه خورشیدی
    4. کوره گلخانه گازی

    قطعات کوره استیل گلخانه

    قطعات کوره گلخانه و لوازم ایمنی تعبیه شده در آن، چیست؟

    کوره استیل گلخانه از اجزا اصلی شامل مشعل، فن، مبدل حرارتی و بدنه تشکیل شده است؛ همچنین لوازم امنیتی مهمی نیز باید برای کوره‌های گلخانه تعبیه شده باشد که به شرح زیر است. باید بدانیم که هر هیتر گلخانه‌ای برای کارکرد عالی و بازدهی مناسب، نیاز دارد تا قطعات مرغوب و اصلی را در خود بکار برده تا راندمان بهتری را به مشتری بدهد.

    فیوز محافظ

    فیوز محافظ کوره گلخانه یک قطعه الکترونیکی است که در صورت بروز نوسانات جریان برق، جریان ورودی را قطع می‌کند تا دستگاه از آسیب جلوگیری کند. در واقع، فیوز محافظ جان نوعی کلید حفاظتی است که پیش از برق گرفتگی و آسیب رسیدن به شخص، مدار برق را قطع می‌نماید.

    در هیتر گلخانه‌ای نیز فیوز به کار رفته بسیار حساس به نوسانات جریان برق است و در صورتی که این نوسانات زیاد شوند، عمل کرده و جریان برق ورودی را قطع می‌کند و دستگاه خاموش می‌شود.

    کانکتور یا ترمینال

    کانکتور در کوره استیل گلخانه وظیفه متصل نمودن سیم‌های انتهایی به تابلو برق را برعهده دارد. وجود این کانکتور باعث افزایش امنیت و عایق‌بندی در اتصال سیم‌های به یکدیگر خواهد شد؛ در نتیجه احتمال رخداد جرقه و آتش‌سوزی بسیار کم می‌شود.

    ترموستات کوره

    وجود ترموستات در کوره استیل گلخانه‌ باعث می‌شود که در زمان افزایش درجه حرارت بیشتر از ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد، مشعل کوره خاموش شود؛ در نتیجه خطر بروز آتش‌سوزی از بین خواهد رفت. این قطعه بسیار مهم است که در هنگام خرید کوره استیل گلخانه باید در نظر داشت.

    سوپاپ امنیتی مکانیکی

    سوپاپ امنیتی مکانیکی کوره، در زمانی که گازهای داخل کوره افزایش پیدا کنند؛ با تخلیه گازها از افزایش فشار داخل کوره و انفجار کوره جلوگیری خواهد کرد.

    خروجی هوا و کلاهک زانویی

    با توجه‌ به میزان درخواست مشتریان، امکان تعبیه ۳ الی ۴ لوله خروجی هوا در سقف کوره وجود دارد؛ همچنین تعبیه کلاهک‌های زانویی برای سهولت در خروج گازهای آلاینده نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

    رله‌های RTP

    تعبیه رله‌های RTP در زمانی که فیوز محافظتی دستگاه با اختلال مواجه شود وارد عمل شده و به‌سرعت کوره را خاموش می‌کند.

    خرید کوره استیل گلخانه گرماسازه

    خرید کوره استیل گلخانه ای با بهترین قیمت

    برای خرید کوره استیل گلخانه، جدای از مواردی که بالاتر ذکر کردیم لازم است به برند محصول و رضایت مشتریان و خدمات آن توجه نمود. شرکت‌های بسیاری هستند که هیترهای گلخانه‌ای را تولید و عرضه کرده اما به جرات می‌توان گفت که بهترین کیفیت را در محصولات گرماسرما سازه مشاهده خواهید نمود.

    کوره هوای گرم گلخانه، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و دستگاه‌های تولید ساخته شده و با ۳ سال گارانتی طلایی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش به دست مشتریان می‌رسد. لازم به ذکر است که این محصول دارای استانداردهای لازم می‌باشد.

    برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید محصول، می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ و یا موبایل ۰۹۰۰۴۹۰۰۳۷۳ تماس بگیرید.

    – سؤالات متداول

    چگونه بهترین کوره استیل گلخانه را خریداری کنیم؟

    در زمان خرید کوره گلخانه باید توجه داشته باشید که: بدنه داخلی و بیرونی کوره از جنس استیل مرغوب ساخته شده باشد. بین مصرف انرژی و گرمای تولید شده توسط کوره، تناسب برقرار باشد. همچنین مشعل کوره دارای کیفت بالا بوده و از جنس آلومینیوم یا گالوانیزه تولید شده باشد. و اینکه کوره دارای لوله‌ای برای خروج دوده باشد.

    قیمت کوره هوا گرم گلخانه به چه عواملی بستگی دارد؟

    قیمت کوره با فاکتورهای متعددی مانند ظرفیت گرمایشی کوره، میزان مصرف انرژی کوره، تکنولوژی‌های به‌کاررفته در تولید کوره، میزان امنیت کوره، جنس بدنه و البته شرکت تولیدکننده ارتباط مستقیم دارد.

    پرفروش‌ترین کوره گلخانه از کدام نوع است؟

    کوره‌های گرمایشی از نوع بخاری گازوئیلی گلخانه‌ای، بخاری گازی یا دوگانه‌سوز هستند؛ با توجه‌ به قیمت گازوئیل معمولا این مدل پرفروش‌تر است.

    کوره هوای گرم، چگونه کار می‌کند؟

    حرارت حاصل از سوزاندن سوخت، پس از عبور از محفظه احتراق، به هوای خارج از محفظه منتقل می‌شود. این گرما به کمک فن‌های دمنده به فضای سالن انتقال پیدا می‌کنند. در حقیقت فن‌های مکنده هوای سرد گلخانه را به داخل کوره آورده و پس از گرم‌شدن توسط فن دمنده از کوره خارج می‌کنند.

    در زمان خرید کوره برای گلخانه، به چه نکاتی توجه کنیم؟

    زمان انتخاب و خرید کوره حتما به موارد همچون: «اعتبار برند تولیدکننده کوره»، «داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش»، «توجه به تنوع در محل نصب دمنده‌های کوره»، «وجود چرخ‌هایی در زیر کوره برای جابه‌جایی ساده‌تر»، «بدنه خارجی کوره رنگ شده و عایق‌بندی شده آن» و «لوله‌های خروجی قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشند» توجه کرد.

    کوره گلخانه تمام استیل

    – جمع‌بندی

    استفاده از کوره‌های گلخانه‌ای با ظرفیت‌‌های مختلف برای تأمین دمای موردنیاز گیاهان بسیار رایج است. در این مطلب ما به راهنمایی خرید کوره استیل گلخانه پرداختیم. در زمان انتخاب وسیله گرمایشی، ابتدا باید به ابعاد، نوع ظرفیت گرمایشی موردنیاز، متریال استفاده شده در ساخت کوره و … دقت کافی داشته باشید.

    شرکت گرماسرما سازه شرق، با سال‌ها تجربه ساخت و فروش لوازم گرمایشی، بهترین کوره مخصوص گلخانه را برای شما فراهم آورده است. جهت استفاده از مشاوره رایگان قبل از فروش، از طریق صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *