هیتر گازوئیلی گلخانه

  • برای اینکه در گلخانه گرمای لازم برای ایجاد شرایط مناسب رشد گیاهان تامین شود باید سیستم های کارامد و قوی بکار گرفته شوند. بخاری گازوئیلی گلخانه ای یکی از مواردی است که می‌تواند این گرمای موردنیاز را در انواع سالن‌های محصولات تامین کند.

    بخاری های گازوئیلی گلخانه که نام کوره هوای گرم شناخته شده، در ظرفیت‌های مختلف متناسب با نیازی که دارندگان گلخانه می‌باشد، تولید می‌شوند. ابعاد و ظرفیت‌های مختلف این محصول هم اکنون در بازار محصولات گلخانه ای موجود می‌باشد. مهم‌ترین این موارد را می‌توان ظرفیت‌های ۱۵۰.۰۰۰ و یا ۲۵۰.۰۰۰ و ۳۰۰.۰۰۰ و نیز ۳۵۰ هزار کیلوکالری در ساعت دانست. می‌توانید انواع تمام استیل و نیز نیمه استیل و البته تمام فولادی را در بازار این محصول مشاهده کنید که مرغوب‌ترین بخاری های گلخانه ای توسط برند گرماسرما سازه تولید و با گارانتی معتبر عرضه می‌شود. در ادامه درباره هر یک از این محصولات برای شما صحبت خواهیم کرد.

    بخاری گازوئیلی گلخانه ای
    نمونه بخاری گلخانه ای گرماسرما سازه

    انواع بخاری گازوئیلی گلخانه ای و کاربرد آن

    هر کدام از بخاری های گازوئیلی با ظرفیتی که دارند متناسب با محیط و اندازه خاصی هستند. در ادامه این بخاری‌ها را معرفی خواهیم کرد و کاربرد هر یک را شرح خواهیم داد. با مجله گرمایشی سرمایشی گرماسازه همراه باشید.

    • بخاری گازوئیلی 150.000

    اگر قصد دارید سالن‌ها و یا گلخانه های کوچک را گرم کنید این بخاری مناسب می‌باشد. این محصول در سه نوع استیل و یا نیمه استیل و البته تمام فولادی در بازار موجود می‌باشد. همچنین می‌توانید از فن های آکسیال نیز با ظرفیت‌های هوادهی مختلف استفاده کرده تا بازدهی بهتری را در محصول شاهد باشید.

    • بخاری گازوئیلی 250.000

    دیگر نوع بخاری گازوئیلی گلخانه ای که هم برای سالن های گلخانه ای و هم برای مکان‌هایی نظیر دامداری گزینه مناسبی می‌باشد، بخاری گازوئیلی گلخانه ای با ظرفیت 250.000 می‌باشد که به آن هیتر کابینتی نیز می‌گویند. این بخاری‌ها نیز در سه نوع تمام استیل، نیمه استیل و کاملا فولادی تولید می‌شوند. همچنین درست مانند مورد قبلی فن های آکسیال در ظرفیت‌های مختلف قابل استفاده هستند.

    برای گلخانه‌هایی که در شرایط آب و هوایی تقریبا سرد هستند و نیمه دوم سال برف و باران را تجربه خواهند کرد، گزینه مطلوبی است و گرمایش گلخانه را به صورت کامل شکل خواهد داد.

    • بخاری گازوئیلی 350.000

    کوره هوای گرم ۳۵۰ هزار نوع دیگر است. این بخاری‌ها بهترین گزینه برای مناطق سردسیری و نیز سالن‌های بزرگ می‌باشند. این بخاری‌ها درست مانند سه مورد قبلی هم امکان تولید شدن به شکل تمام استیل را دارند، هم می‌توانند به شکل نیمه استیل تولید شوند و البته امکان تولید این بخاری‌ها به شکل تمام فولادی هم فراهم است.

    کوره هوای گرم ۳۵۰ هزار دارای قدرت بالایی بوده و به راحتی می‌تواند تمام گلخانه‌ها را با هر ابعادی و در شرایط آب و هوایی بسیار سرد نیز، گرم کرده و دمای مطلوب سالن را فراهم نماید.

    بخاری گازوئیلی گلخانه ای با استفاده از دریچه‌هایی که بر روی آن قرار گرفته، حرارت تولیدی را در طرف‌های مختلفی که کاربر نیاز داشته پخش کرده و باعث شده تا دما به صورت یکنواخت پخش شده و دغدغه یخ زدن نایلون‌ها را نیز نداشت.

    بخاری گازوئیلی قدیمی
    استفاده از بخاری گازوئیلی چندان کاربردی نیست و مدل گازی استفاده می‌شود

    مزایا و معایب بخاری گازوئیلی گلخانه ای

    به دلیل اینکه در شرایط سرما بسیاری از گیاهان نمی‌توانند رشد کنند، باید برای کشت گیاهان در خارج از فصل کشت شرایط خاصی را ایجاد کرد. یکی از موارد درباره این شرایط خاص بحث ایجاد شرایط دمایی مناسب می‌باشد. گلخانه با برخورداری از بخاری‌های مناسب خلا ایجاد دمای مناسب را پر می‌‌کند؛ به همین دلیل در زمستان می‌توان کشت بسیاری از گیاهان را داشته و در نتیجه شاهد سود خوبی از محصولات خود داشت.

    گرمایش سریع سالن، دست یافتن به دمای مطلوب مدنظر، پخش کردن حرارت به صورت یکنواخت، امکان کنترل دما و… از جمله مزایا و ویژگی‌های بخاری گلخانه ای است. در خصوص معایب این سیستم نیز می‌توان گفت که بکارگیری غیر اصولی از آن، عدم نصب صحیح و جاگیری غلط، مصرف سوخت گازوئیل بالا و… از جمله مشکلات احتمالی است که شاید رخ خواهد داد.

    « بیشتر بخوانید: خرید بخاری گلخانه ای دست دوم »

    قطعا تنظیم دما و گرمایش یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات گلخانه‌ها می‌باشد. امکان حل این مشکل به وسیله بخاری گازوئیلی گلخانه ای فراهم شده است، که در ادامه استفاده از این بخاری‌ را توضیح خواهیم داد. همچنین انواع دیگری از سیستم های گرمایشی گلخانه ای است که جهت تامین گرما بکار می‌روند و در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم؛ با گرماسرما سازه شرق همراه باشید.

    قیمت بخاری گازوئیلی گلخانه

    انواع سیستم های گرمایشی گلخانه ای

    طیفی از سیستم های گرمایشی برای افزایش دمای گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توانند مفید واقع شوند. این سیستم‌ها هم حالت گازی دارند و هم فناوری‌های برقی دارند که مدل گازی بهتر، کم هزینه‌تر و کم‌مصرف‌تر است و نمی‌توان در گلخانه‌ها از سیستم‌های برقی استفاده نمود. این دستگاه‌ها دارای فناوری‌های ساده و پیشرفته‌ای می‌باشند و همین امر سبب شده است تا این محصول در بازار متنوع باشد.

    سیستم سنتی بخاری

    بسیاری از محیط‌های شغلی از جمله سالن‌های گلخانه‌ای و… از بخاری برای ایجاد گرما در محیط استفاده می‌کنند. ایجاد گرما به کمک بخار ساده‌ترین فرایند بشری ایده گرفته شده است، به طوری که با سوزاندن سوخت‌های مختلف و تولید آتش گرمای لازم برای افزایش دمای محیط فراهم می‌شود.

    استفاده از سیستم سنتی بخاری در گلخانه‌ها دیگر مرسوم نبوده چرا که دارای هزینه‌های بسیاری بوده و جوابگوی گلخانه‌ها نیست. همچنین عملکرد آنها توان پاسخگویی را نداشته و سرمای زمستان‌ها را نمی‌توانند دفع کرده و به خوبی سالن محصولات را گرم نمایند. همچنین دارای مصرف سوخت بسیاری بوده و از سویی دیگر می‌توان به امکان سوختن ناقص هیدروکربن‌ها و البته تولید گازهای سمی توسط سیستم‌های سنتی اشاره کرد.

    هیتر تابشی لوله ای گلخانه ای

    رفته رفته روش‌ها جدید می‌شوند و پای هیتر های تابشی وسط می کشیده می‌شوند. منبع گرمایی این دستگاه به یک ساختار لوله ای متصل می‌باشد. حرارت به کمک لوله به بخش سطحی رسیده و خود را به محیط می‌رساند. هیتر تابشی گلخانه ای که که به آن گرماتاب گلخانه ای نیز می‌گویند یک روش عالی برای گرمایش گلخانه است که به راحتی می‌تواند گرمایش لازم را تامین کند.

    بخاری گازوئیلی گلخانه ای

    همانطور که در این مقاله اشاره کردیم و توضیحاتی در خصوص کوره هوای گرم ارائه کردیم، یکی دیگر از تجهیزات گلخانه ای کارآمد بخاری گازوئیلی گلخانه ای است که البته مدل گازی آن، بسیار کاربردی‌تر و مناسب‌تر است. محصولی که همانطور که از نامش هم برداشت می‌شود برای کار کردن نیاز به گازوئیل دارد. به علاوه اینکه مرغداری‌ها و نیز کارگاه‌ها هم می‌توانند از این محصول که سوختش به شکل گازوئیل است استفاده کنند. بخاری گازوئیلی گلخانه ای یکی از الزامات تامین دمای لازم به منظور کشت خارج از فصل گیاهان در فصل سرما می‌باشد و برای برداشت محصولی باکیفیت نیاز به هیتر گلخانه مناسب نیز می‌باشد.

    خرید بخاری گلخانه ای گازوئیلی

    ** سخن آخر

    در این مطلب تمام آنچه که درباره بخاری گازوئیلی گلخانه باید گفته می‌شد را خدمت شما عزیزان شرح دادیم. لازمه زنده ماندن جانداران خاص از جمله گیاهان که جز ظریف ترین جانداران زنده هستند تامین شرایط دمایی موردنیاز می‌باشد؛ به همین دلیل باید در محیط هایی مانند گلخانه در صورتی که قصد کشت محصولی خاص را خارج از فصل کشت آن دارید، شرایط دمایی مناسب را فراهم کنید.

    شرکت گرماسرما سازه مرغوب‌ترین هیترهای گلخانه ای را تولید و عرضه کرده و برای خرید بخاری گلخانه ای گازوئیلی می‌توانید به این برند اعتماد کنید تا سیستمی مرغوب دریافت نمایید.

    درباره سایر سیستم های گرمایشی گلخانه‌ای هم توضیحات کاملی خدمت شما عزیزان داده شد. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره بخاری گازوئیلی و مزایا و معایب آن و سیستم های مشابه اطلاعات کافی را بدست آورده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت بخاری گازوئیلی گلخانه ای کافی است با ما تماس بگیرید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *