هیتر تابشی گرما سازه

  • پرفروش‌ترین هیتر تابشی سقفی بازار ایران در سال ۱۴۰۲، کدام است؟ مزایای هیترهای تابشی چیست و در چه محیط‌هایی قابل استفاده هستند؟! اگر به دنبال یک سیستم گرمایش تابشی هستید با گرماسرما سازه همراه باشید تا به معرفی برندهای هیتر تابشی بپردازیم. همچنین اگر کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان دارید حتما با شماره ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس بگیرید.

    یکی از کاربردی‌ ترین سیستم‌های گرمایشی برای مکان‌های کسب و کار، دستگاه هیتر تابشی می‌باشد. علت محبوبیت این وسایل گرمایشی، سرعت بالای انتقال گرما، تابش حرارت مستقیم، مصرف کم سوخت و… است و با نام‌های سیستم گرماتاب و هیتر لوله‌ای در بازار ایران شناخته شده‌ است.

    انواع هیتر تابشی شامل سقفی و دیواری می‌شود. هیتر تابشی سقفی، در سایزهای مختلف برای استفاده در کوتاه‌‌مدت یا بلندمدت در محیط‌های کوچک و بزرگ مانند گلخانه‌ها، سوله‌ها، محیط‌های صنعتی، رستوران‌های فضای باز و… تولید و عرضه می‌شوند.

    آشنایی با بهترین هیتر تابشی سقفی در بازار

    نیاز به سیستم گرمایشی مطلوب با عملکردی عالی دارید؟! پس اگر قصد خرید هیتر سقفی تابشی را دارید و می‌خواهید مناسب‌ترین و کم‌مصرف‌ترین هیتر تابشی سقفی در سال ۱۴۰۲ بازار ایران را نیز، بشناسید؛ این مقاله را مرور کنید چرا که در ادامه این مطلب، ما ۱۰ مورد از برترین هیترهای تابشی و موارد استفاده از آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

    ۱ – هیتر تابشی سقفی برند گرماسازه

    هیتر تابشی سقفی تولید شده توسط برند گرماسرما سازه شرق یکی از کارآمدترین و مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی در حوزه محصولات گرمایش صنعتی است که با قابلیت‌ها و مزایایی که دارد، انتخاب اول بسیاری از کسب و کارها شده و طی مدت کوتاهی، توانسته جز پرفروش‌ترین سیستم‌های گرمایشی تابشی قرار گیرد.

    برند گرماسرما سازه با نزدیک به ۱۰ سال فعالیت تخصصی در دسته محصولات گرمایشی و سرمایشی صنعتی، امروزه به یکی از شرکت‌های شناخته شده تبدیل شده و توانسته پاسخ‌گوی بسیاری از کسب و کارها باشد و رضایت کامل مشتریان خود را بدست آورد. تولیدات گرماسرما سازه بسیار زیاد بوده و تمامی تجهیزات گرمایش سرمایش محیط‌های صنعتی، گلخانه‌ای، تجاری و فضای باز را تولید می‌نماید.

    کیفیت بالا، استفاده از قطعات اولیه مرغوب، بکارگیری دستگاه‌های تولید روز دنیا، حضور متخصصان تولید و کارشناسان خبره، گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش بلندمدت، امکان حضور در کارخانه و مشاهده نحوه تولید و… بخشی از مزایای برند گرماسازه است. همچنین برای اطمینان بیشتر می‌توانید قبل از خرید، محصول مورد نظر را در قالب تست تهیه کرده و بعد از استفاده، در صورت رضایت خرید خود را نهایی کنید.

    در بازار هیتر تابشی سقفی، هیچکدام از برندها چنین تضمینی را نداده و محصول خود را به صورت تست به مشتری تحویل نمی‌دهند، که اجرای این مورد از سوی گرماسرما سازه نشان از اطمینان خاطر از محصول خود دارد.

    از جمله ویژگی‌های دیگر برند گرماسرما سازه شرق که برتری نسبت به دیگر تولیدکنندگان است، استفاده از رفلکتور ۱۴ خم است و دیگر محصولات موجود در بازار ۲ خم و یا ۳ خم هستند. وجود رفلکتور ۱۴ خم باعث شده تا حرارت به صورت دقیق‌تر در محیط پخش شود و شاهد هدفمندی گرمایش باشیم و از هدررفت آن نیز جلوگیری شود.

    همچنین راندمان حرارتی هیتر تابشی لوله ای گرماسرما سازه به راحتی به ۴۵۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که این میزان گرمایش را دیگر محصولات ندارند. گرمایش سریع و یکنواخت و رسیدن به گرمایش لازم در مدت زمان ۳ دقیقه از دیگر مزیت‌های گرماسازه نسبت به دیگر رقبا می‌باشد. لازم است که ذکر کنیم، خرید هیتر تابشی سقفی از گرماسازه با بهترین قیمت بازار و شرایط پرداخت ویژه است.

    در ادامه برخی از نمونه پروژه‌های اجرا شده گرماسرما سازه را مشاهده می‌کنید.

     

    برای ارتباط با شرکت گرماسازه می‌توانید با شماره تلفن‌های ۲۲۰۳۲۰۰۲-۰۲۱ و ۰۹۰۰۴۹۰۰۳۷۳ تماس بگیرید تا به صورت دقیق و کامل راهنمایی شده و محصولی مناسب نیازتان را خریداری نمایید.

    شماره تماس کارخانه: ۰۵۱۳۸۴۸۲۲۷۳

    آدرس کارخانه: شهرک صنعتی توس، فاز یک، تلاش شمالی ۱۰/۲ – پلاک B ۵۰۲

    آدرس اینستاگرام گرماسازه: garmasarmasaze

    ۲- هیتر تابشی سقفی برند یوتاب

    برند تجاری یوتاب، از تولیدکنندگان هیترهای سقفی است که همواره در تولید هیترهای با کیفیت و جدید شناخته می‌شود. این کمپانی، تولیدکننده هیترهای تابشی دارای مبدل ترموستاتیک است که تا ۳۰ درصد، مصرف کمتری در مقایسه با سایر هیترهای تابشی دارد.

    محصولات شرکت یوتاب، بسیار متنوع بوده و برای کاربری‌های مختلفی اعم از ویلا، فضای باز، دامداری‌ها، سالن‌های ورزشی و… محصولاتی را تولید کرده است و با گارانتی و خدمات قابل قبولی ارائه می‌شود.

    همچنین لازم به ذکر است، در صورتی‌ که برای برآورد هزینه‌های سیستم گرمایش از کف، گرمایش سوله‌های صنعتی و غیرصنعتی، نیاز به مشاوره دارید؛ می‌توانید از طریق زیر با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید:

    ID اینستاگرام یوتاب: utaabco.ir

    آدرس کارخانه: شهر ارومیه، مجتمع فلزکاران ارومیه، صنعتگران ۴، پلاک ۱۳۰

    هیتر تابشی یوتاب
    نمونه هیتر تابشی یوتاب

    ۳- هیتر تابشی سقفی برند ایران مشعل

    همان‌طور که در ابتدا گفتیم، سیستم گرماتاب در بازار عنوانی هست که برای سیستم‌های گرمایشی بکار می‌رود و شناخته شده است. شرکت ایران مشعل با نام تجاری گرماتاب، محصولی قابل قبول در حوزه هیتر تابشی سقفی تولید و عرضه می‌نماید. شرکت ایران مشعل با نام تجاری گرماتاب، یکی از تولیدکنندگان سیستم‌های گرمایشی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است.

    تمامی محصولات این شرکت، تحت لیسانس انگلستان بوده و محصولاتی تولید می‌کند که با کیفیت خوب به دست مشتریان می‌رسد و از تکنولوژی‌های روز دنیا پیروی می‌کند.

    شرکت گرماتاب، همواره تولیداتی داشته که با تایید کارشناس تأسیساتی همراه بوده، اما قیمت این برند نسبت به برخی دیگر از برندها، گران‌تر می‌باشد. سیستم‌های شرکت گرماتاب در کاربری‌های گلخانه‌ای، صنعتی و فضای آزاد است و از جمله محصولات پرفروش این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • سیستم تابشی لوله‌ای
    • کولرهای صنعتی سلولزی
    • گرم‌کننده تابشی سرامیکی

    ID اینستاگرام گرماتاب: Garmataab

    آدرس: استان تهران، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به کاووسی‌فر، پلاک ۱۸۲

    هیتر تابشی گرماتاب
    نمونه هیتر تابشی گرماتاب

    ۴- هیتر تابشی سقفی برند اخگر تابش

    برند اخگر تابش، از جمله تولیدکننده‌های شناخته شده محصولات گرمایش تابشی است که ۲ محصول گرمایش تابشی موضعی و مرکزی را به بازار عرضه می‌کند. این محصولات با ساطع کردن امواج مادون‌ قرمز و الکترومغناطیس به محیط پیرامون، باعث گرم‌شدن محیط می‌شوند. این سیستم‌های گرمایش تابشی، به علت نصب‌ شدن روی سقف سالن‌ها یا فضاهای باز، انرژی حرارتی را به کف سالن انتقال داده و به میزان قابل‌توجهی، از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنند.

    برند اخگر تابش محصولات خود را برای استفاده در فضاهایی که بالاتر ذکر شده، تولید می‌نماید و با توجه به اصول ساخت و استفاده از مواد اولیه خوب، محصولی مناسب را به دست مشتریان می‌رساند.

    مزیت‌های استفاده از هیتر تابشی سقفی اخگر تابش شامل: امکان دسته‌بندی گرمایی در محیط، کاهش در مصرف گاز و برق، عدم اشغال فضای محیط به علت نصب در سقف، حذف هزینه‌های جانبی سایر روش‌های گرمایشی مانند راه‌اندازی موتورخانه و… می‌شود.

    ID اینستاگرام اخگرتابش: akhgartabesh

    آدرس: شهر تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، کوچه رستاک، پلاک ۲۱

    هیتر اخگرتابش
    نمونه هیتر تابشی اخگر تابش

    ۵- هیتر سقفی تابشی برند هیمورا

    اگر قصد خرید اینترنتی هیتر تابشی سقفی را دارید؛ سایت برند هیمورا مجموعه‌ای کامل است که تمامی محصولات حرارتی، برودتی و ماشین‌های صنعتی خود را به فروش می‌رساند. طبق اعلام این برند، گروه صنعتی هیمورا، دارای ۵ خط تولید است دستگاه‌ها و محصولات گرمایشی سرمایشی را تولید می‌کند.

    ID اینستاگرام هیمورا: himora.company

    آدرس: شهر ارومیه، خیابان خیام، مجتمع استاد شهریار، طبقه ۳

    نمونه هیتر برند هیمورا

    ۵- هیتر تابشی سقفی برند دما تجهیز

    شرکت دما تجهیز، یکی از برندهای مطرح در زمینه فروش سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است که علاوه بر بازار ایران، بازارهای کشورهای همسایه را نیز، تأمین می‌کند. برند دما تجهیز، اولین شرکتی است که محصولات سرمایش استخر و سونا و جکوزی، تجهیزات ایمنی و کنترل، محصولات گرمایشی و… خود را به‌ صورت اینترنتی به فروش می‌رساند.

    شما می‌توانید تمام اطلاعات مهم و مشخصات فنی محصولات را در سایت اینترنتی دما تجهیز مشاهده کنید؛ همچنین قیمت و گارانتی و ضمانت طلایی محصولات را با سایر رقبا مقایسه کرده و یک خرید لذت‌ بخش را تجربه کنید. از جمله محصولات کمپانی دما تجهیز عبارت است از:

    • داکت اسپیلت
    • انواع هواساز
    • انواع برج خنک‌کننده
    • فن کویل
    • چیلر
    • هیترهای گرمایش سقفی

    ID اینستاگرام دماتجهیز: damatajhiz.ir

    آدرس: استان تهران، خیابان طالقانی، بین مفتح و بهار، نبش خیابان طالبیان، ساختمان ۴۶۳

    ۶- هیتر تابشی سقفی برند گرما نور

    برند تجاری گرما نور، از جمله دیگر تولیدکنندگان هیتر های تابشی است که در زمینه تولید، فروش و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایش تابشی، چند سال می‌باشد که فعالیت می‌کند و در بین ۱۰ تولیدکننده خوب این حوزه قرار می‌گیرد.

    آنطور که برند شرکت گرمانور پرتو در سایت خود اعلام کرده، در حوزه طراحی و راه اندازی خطوط تولید سیستم‌های گرمایش تابشی، فروش و نصب این محصولات در قالب پروژه‌های متعدد تاسیس و فعالیت می‌نماید. از جمله محصولات شرکت گرما نور، می‌توان موارد زیر را نام برد:

    • مولد هوای گرم فایرتیوب
    • المان حرارتی کوره مدل MT
    • هیتر تابشی مدل UT
    • هیتر تابشی دکوراتیو
    • هیتر تابشی گلخانه‌ مدل SL
    • هیتر سرامیکی دکوراتیو

    ID اینستاگرام گرمانور: garmanoor

    آدرس: استان تهران، کیلومتر ۱۵ بزرگراه امام رضا، شهرک صنعتی خاوران، سایت آهن‌کاران، پلاک ۳۹۰۴

    هیتر تابشی گرما نور
    نمونه پروژه هیتر گرما نور

    ۷- هیتر تابشی سقفی برند گرما سرد

    نام تجاری گرما سرد، دارای بیشتر از ۱۵ سال سابقه فعالیت در صنعت تهویه است. برندی که شناخته شده و معتبر است و در حوزه تامین گرمایش انواع محیط های بزرگ و کوچک فعال است. بیشترین تمرکز برند گرما سرد بر روی محصولات سرمایشی است و در کل، محصولات سرمایشی و گرمایشی این برند عبارتند از:

    • کولرهای هوشمند صنعتی
    • کولرهای سلولزی پلیمری
    • کولرهای صنعتی (سایزهای بزرگ و کوچک)
    • کوره‌های صنعتی هوای گرم
    • هیترهای تابشی
    • هیترهای برقی
    • یونیت هیتر

    شرکت گرما سرد قابلیت کنترل تجهیزات مجهز به ماژول‌های هوشمند را از طریق اپلیکیشن و از راه دور را فراهم کرده است. شما با استفاده از سیستم‌های هوشمند برند گرما سرد می‌توانید در هر جایی از دنیا، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی خود را روشن یا خاموش کرده یا میزان دما را کنترل کنید. این قابلیت برای گلخانه‌ها بسیار کاربردی است.

    آدرس: استان تهران، خیابان توحید، کوچه بت‌شکن، پلاک ۸

    در سایت این مجموعه آدرس اینستاگرام آن ذکر نشده است.

    ۸- هیتر تابشی سقفی برند مهرتاب

    یکی دیگر از برندهای پرفروش در حوزه هیتر تابشی سقفی، شرکت مهرتاب می‌باشد. محصولات گرمایش تابشی برند مهرتاب، دارای مجوز و استانداردهای لازم برای استفاده از صنایع بزرگ و کوچک است. این شرکت به علت تولید سری جدیدی از هیترهای سرامیکی و تابشی، توانسته است به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های هیترهای تابشی دکوراتیو سرامیکی، شناخته شود.

    طبق اعلام سایت این برند، تمامی محصولات شرکت مهرتاب دارای گارانتی معتبر برای تعویض قطعات و ۱۵ سال ضمانت تعویض لوله‌ها هستند و برای مکان‌های ورزشی، گلخانه‌ای، مرغداری، صنعتی، انواع فضاهای باز بکار می‌روند. از جمله محصولات گرمایشی مهرتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • هیتر تابشی سرامیکی
    • هیتر تابشی لوله ای

    ID اینستاگرام مهرتاب: garmataab

    آدرس: استان تهران، بالاتر از میدان کاخ، خیابان زینعلی، کوچه ۷

    هیتر گرماتاب مهرتاب
    نمونه هیتر برند مهرتاب

    ۹- محصولات گرمایشی برند انرژی

    شرکت انرژی نیز جز برندهای شناخته شده در تولید دستگاه‌های گرمایشی سرمایشی است هر چند محصول کولر انرژی شناخته‌تر است.

    محصولات گرمایشی انرژی شامل: هیتر تراسی گازی، هیتر گازی کانالی، کوره هوای گرم گازی، هیتر گازی فن دار شده و با کیفیتی مطلوب تولید و عرضه می‌شوند.

    شرکت انرژی از سال ۱۳۴۸ شمسی با هدف تولید محصولات گرمایشی و البته سرمایشی با کیفیت، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به علت استقبال چشمگیر از محصولاتش در دهه پنجاه، فعالیت خود را گسترش داد.

    ID اینستاگرام انرژی: engrgy.ind

    آدرس: شهر تهران، خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، پلاک ۵۸

    ۱۰- هیتر تابشی برند آزمایش

    یکی دیگر از شرکت‌هایی که اقدام به تولید سیستم‌های گرمایشی از جمله هیتر تابشی سقفی کرده است، شرکت آزمایش بوده که در جامعه بیشتر با محصولاتی همچون ماشین‌ لباسشویی، بخاری خانگی، کولر آبی خانگی، هیترهای کوچک و غیره معروف است.

    شرکت آزمایش در سایت خود در مورد این محصول خود آورده است که قابلیت تامین گرمایش انواع سوله‌ها را داشته و مصرف سوخت آن نیز تا ۲۰ درصد کاهش یافته و همچنین نگهداری و تعمیرات هیتر تابشی سقفی آزمایش بین چهار تا نه برابر کمتر از دیگر سیستم‌ها است.

    ID اینستاگرام آزمایش: azmayesh_group

    آدرس: استان تهران، خیابان گاندی، نبش خیابان ۱۷، پلاک ۳۰

    هیتر تابشی سقفی

    ** انتخاب و خرید هیتر تابشی سقفی

    انتخاب یک سیستم گرمایشی برای محیط کار، بسیار حائز اهمیت است چرا که به صورت مستقیم در تولید، عملکرد کارکنان، راندمان دستگاه‌‌ها و رضایت مشتریان تاثیر داشته و انتخاب یک هیتر تابشی سقفی ضعیف و بی‌کیفیت می‌تواند خسارات و هزینه‌های بسیاری را در پی داشته باشد.

    برای خرید هیتر تابشی سقفی کارآمد باید به نکات مهمی توجه کنید. راندمان گرمایشی بالا یکی از نکات مهم در خرید هیتر تابشی است. گرمایش سریع و یکنواخت تمام مکان نیز نکته مهمی‌ست که باید آن را در نظر داشت.

    از سویی دیگر مصرف گاز و برق این سیستم‌ها با توجه به شرایط گازی و برقی کشور قابل توجه است. باید محصول خریداری شده دارای کم‌ترین میزان مصرف سوخت بوده تا در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی شود.

    همچنین شرایط کاری و موقعیت آب و هوایی را هم باید لحاظ کرد تا محصول بهترین بازخورد و عملکرد را داشته و نیازهای محیط کسب و کار شما را تامین کند. قیمت هیتر تابشی سقفی و مدت گارانتی و خدمات آن و البته ارسال سریع محصول،‌ از دیگر نکات مهم می‌باشد.

    شرکت گرماسرما سازه تمامی مزایای بالا را داشته و با خیالی آسوده می‌توانید خرید خود را انجام دهید. انواع هیتر تابشی با بالاترین کیفیت از سوی گرماسازه ارائه می‌شود و استفاده از این وسایل گرمایش تابشی، در مقایسه با سایر روش‌های گرمایشی معمول، مزایایی بسیاری دارد. از جمله: کاهش قابل‌ توجه مصرف انرژی، کاهش هزینه‌های جانبی، استفاده بهینه از فضا و عدم اشغال محیط، قابل‌ استفاده در محیط‌های بسیار بزرگ، صنعتی، سالن‌های گلخانه و مرغداری، مکان‌های حساس نظیر تولید محصولات غذایی و صنایع و فضای باز.

    در این مقاله از مجله سایت گرما سرما سازه، توضیحات کاملی درباره هیترهای تابشی ارائه دادیم و به معرفی ۱۰ برند تولیدکننده در بازار ایران در سال ۱۴۰۲ پرداختیم و به‌ منظور خرید بهترین هیتر تابشی نکاتی را هم ذکر کردیم.

    در پایان از شما می‌خواهیم که نظرات، سؤالات و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. شما از چه روش گرمایشی برای محیط کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید؟!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *