خرید سیستم گرماتاب

  • یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران در هنگام خرید محصول، دریافت زودهنگام آن است. در خصوص سیستم‌های گرمایشی نظیر خرید سیستم گرماتاب نیز این موضوع صدق کرده و تولید کننده در زمان فروش سیستم گرماتاب باید به این مسئله توجه کرده و دستگاه را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال نماید تا مجموعه موردنظر در تامین گرمایش دچار مشکل نشود.

    سیستم گرماتاب که به آن سیستم گرمایش تابشی و هیتر تابشی نیز گفته می‌شود، یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های ایجاد گرما در انواع محیط‌های صنعتی، تجاری، فضای باز و همچنین گلخانه‌ها است.

    کاربرد هیتر تابشی را حتما در رستوران‌ها و کافه‌ها به صورت متعددی دیده‌اید که به بهترین نحو، گرمایش مشتریان را تامین می‌نماید. همچنین از این سیستم گرمایشی در گلخانه‌ها جهت ایجاد دمای مطلوب برای نگهداری و رشد محصولات استفاده می‌شود و در صنایع مختلفی همچون تولیدات غذایی و محصولات بهداشتی و غیره نیز، مناسب‌ترین سیستم بوده چرا که برای این کسب و کارها و تولیدات‌شان ضرری ندارد.

    دستگاه گرماتاب در سوله و کارخانه‌جات نیز گرمایش کامل و مطلوبی را شکل داده و باعث گرم بودن کل محیط می‌شود. در این مقاله از گرماسرما سازه به هیتر تابشی می‌پردازیم و درباره خرید سیستم گرماتاب نکات قابل توجه‌ای را ذکر می‌کنیم.

    گرماتاب اصفهان

    عملکرد هیتر تابشی لوله ای چگونه است؟

    هیتر تابشی یک نوع سیستم گرمایشی است که از تابش حرارتی برای انتقال گرما به محیط اطراف استفاده می‌کند. این سیستم گرمایشی در ۲ نوع هیتر تابشی گازی و هیتر تابشی برقی تولید شده که هر کدام دارای ظرفیت‌های متفاوتی هستند و به عنوان یک گزینه عالی برای گرم‌ کردن فضاهای کاری و تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    عملکرد اصلی این هیترهای تابشی بر اساس اصول تابش حرارتی می‌باشد و بر اساس توضیحاتی که می‌آوریم، فعالیت می‌کند.

    شروع عملکرد گرماتاب از طریق منبع حرارتی است. سیستم هیتر تابشی از یک منبع حرارتی مثل گاز، الکتریسیته و یا گازوئیل برای تولید گرما استفاده می‌کند. این منبع حرارتی به عنوان انرژی گرمایشی در داخل لوله‌های هیتر قرار می‌گیرد.

    پس از آن، وقتی منبع حرارتی را به فعالیت می‌اندازیم، انرژی گرمایشی شکل گرفته در داخل لوله‌های هیتر، گرم می‌شود. سپس انرژی حرارتی به صورت تابش از سطح لوله‌ها منتشر شده که این تابش حرارتی به شکل پرتوهای الکترومغناطیسی، به ویژه در ناحیه مرئی و فرابنفش قرار دارد.

    در مرحله بعد، گرمای ایجاد شده توسط منعکس کننده محصول یا همان رفلکتور، به فضای مورد اشاره کاربر، می‌تابد. زمانی که تابش حرارتی به محیط اطراف برخورد می‌کند، سطح محیط این انرژی را جذب می‌کند و به گرما تبدیل می‌شود. این گرما به دیگر اجسام و هوا در اطراف هیتر انتقال می‌یابد و فضا گرم خواهد شد.

    در نتیجه عملکرد سیستم گرماتاب، فضاهایی که نیاز به گرمایش داشته و یا افراد و اجسام حاضر در آن محیط، به خوبی گرم شده و حرارت مطلوب را بدون هرگونه آزار و اذیتی، حس خواهند کرد.

    خرید گرماتاب رستورانی

    ویژگی‌های سیستم گرمایش تابشی

    هیتر تابشی لوله ای، یک نوع سیستم گرمایشی با ویژگی‌های منحصر به فرد است که در اکثر موارد می‌تواند برای گرم‌ کردن فضاها و اجسام بهتر از سیستم‌های گرمایشی دیگر عمل کند. البته باید توجه داشت که انتخاب نوع دستگاه گرماتاب مناسب، باید با توجه به نیازها و شرایط خاص هر محیط و فضا صورت گیرد تا بهترین بازخورد را داشته باشیم. برخی از ویژگی‌های این هیترها عبارت است از:

    راندمان حرارتی: هیتر های تابشی از تابش حرارتی برای انتقال گرما به محیط استفاده می‌کنند و راندمان بالایی را به کاربر ارائه می‌دهند. یکی از برتری‌های این محصول میزان حرارتی است که در حدود ۳ دقیقه داده و در کمتر از ۱۵ دقیقه مجموعه را گرم می‌نماید.

    مصرف سوخت و عملکرد اقتصادی: فروش سیستم گرماتاب با استقبال خوبی روبرو شده چرا که این دستگاه، با مصرف انرژی کم‌تری نسبت به دیگر سیستم‌های گرمایشی دیگر کار می‌کند و این باعث می‌شود از لحاظ مالی، هزینه‌های انرژی را کاهش دهد.

    توزیع یکنواخت حرارت: دستگاه‌های گرمایش تابشی به صورت یکنواخت حرارت تولید می‌کنند و با عملکرد خود، باعث شده تا فضاها و اجسام به طور یکنواخت گرم شوند.

    عمر طولانی: به علت عدم استفاده از قطعات متحرک، هیترهای تابشی لوله‌ای عموما دارای عمر طولانی‌تری هستند و نیاز به تعمیرات کمتری دارند.

    ایمنی بیشتر: هیترهای تابشی گرماتاب کمتر گرد و غبار ایجاد می‌کنند و با توجه به تکنولوژی خود، از احتمال نشت گاز جلوگیری می‌کنند که باعث افزایش سطح ایمنی می‌شود.

    نصب و استفاده آسان: نصب و راه‌اندازی هیترهای تابشی لوله‌ای نسبتا ساده است و نیاز به نصب پیچیده‌ای ندارد.

    خرید گرماتاب سوله

    خرید سیستم گرماتاب با بهترین قیمت

    تا به اینجا در مورد کلیت دستگاه‌های تابشی نسل جدید، توضیحاتی دادیم تا آشنایی لازم را کسب کرده و اکنون در خصوص خرید سیستم گرماتاب با قیمت مناسب و کیفیت بالا، خواهیم پرداخت.

    شرکت‌های بسیاری هستند که محصولات گرمایش تابشی را تولید می‌کنند و آن را تحت عناوین مختلفی عرضه می‌نمایند، که اصلی‌ترین و عامیانه‌ترین نام این سیستم‌ها، شامل «سیستم گرماتاب» و «هیتر تابشی» می‌شود.

    واژه گرماتاب در کتاب مقررات گمرک ایران و سایت ستاد ایران و مناقصات آورده شده و به عنوان محصولی گرمایشی به‌کار می‌رود، منتها این نام، از سوی یک تولید کننده محصولات گرمایشی سرمایشی نیز، ثبت شده است. اما در مجموع، در بازار دستگاه‌های تابشی، تمام این نام‌ها تحت عنوان دستگاهی که گرمایش محیط را ایجاد می‌کند، شناخته شده است.

    یکی از تولیدکنندگان محصولات گرمایش تابشی، شرکت گرماسرما سازه شرق است که محصولی با بالاترین راندمان و ویژگی‌های برتر تولید کرده و با بهترین قیمت و شرایط پرداخت ویژه آن را عرضه می‌کند.

    خرید سیستم گرماتاب در تمام ایران امکان پذیر است و می‌توان با خیال راحت آن را سفارش داد اما در اینجا نکاتی نیز مطرح است. در هر استانی که هستید، با توجه به نیاز خود باید ببینید که محصول چند روزه به دست شما می‌رسد. از سویی دیگر قبل از خرید گرماتاب ضروری است تا از همشریان خود پرس‌وجو کرده و از برندی که می‌خواهید خرید کنید،‌ مطمئن شوید تا محصولی کارآمد دریافت کنید.

    همچنین، قیمت گرماتاب را کسب کرده و در نظر داشته باشید که کدام شرکت، بهترین قیمت را با بهترین کیفیت تحویل خواهد داد. خرید سیستم گرماتاب مناسب، نیازمند داشتن گارانتی معتبر و خدمات قابل قبول است که هنگام خرید محصول باید به آن‌ها نیز توجه نمود.

    اگر در فکر خرید دستگاه گرماتاب دست دوم هستید، نکاتی را باید در نظر داشته باشید و برای این مهم، ما یک مقاله جامع تهیه کرده‌ایم. بر روی «گرماتاب دست دوم» کلیک کرده و حتما آن را بخوانید.

    شرکت گرماسرما سازه به عنوان تولیدکننده برتر سیستم‌های گرمایش تابشی که در برنامه تخصصی میدون شبکه سوم نیز حضور پیدا کرده، انواع دستگاه هیتر تابشی را به فروش می‌رساند و به تمام نقاط کشور در کم‌ترین زمان ارسال می‌کند. برای خرید آن کافی است با گرماسازه تماس بگیرید.

    • خرید سیستم گرماتاب در مشهد

    استان خراسان رضوی خصوصا مشهد، یکی از استان‌های پرجمعیت است که روزانه زائران و مسافران زیادی به آنجا مسافرت می‌کنند. در روزهای سرد سال مسافرانی که به مشهد رفته و در محیط‌های تجاری و تفریحی حضور پیدا می‌کنند، نیازمند گرمایشی مطلوب بوده تا با توجه به دمای پایین هوا در مشهد، گرمایش خوبی را تجربه نمایند. راهکار این مسئله، استفاده از سیستم گرماتاب است.

    اگر شما کسب و کاری در مشهد داشته و می‌خواهید یک سیستم مطمئن و کارآمد تهیه کنید، کافی است تا هیتر تابشی را انتخاب نمایید. شرکت گرماسازه فعال‌ترین شرکت در مشهد است که کارخانه تولید این برند در مشهد واقع شده و دفتر رسمی این شرکت نیز فعال است تا با خیالی راحت سیستم موردنظر را خریداری کنید.

    خرید سیستم گرماتاب در مشهد توسط برند گرماسرما سازه با قیمتی مناسب انجام می‌شود تا این محصول را در کمتر از ۱ روز دریافت کرده و در صورت وجود هرگونه مسئله‌ای، به راحتی به ما مراجعه کرده و دغدغه‌ای نداشته باشید.

    • خرید سیستم گرماتاب در تهران

    پایتخت ایران یکی از استان‌هایی است که مجموعه‌ها تولیدی، محیط‌های تجاری، کسب‌وکارهای فضای باز زیادی را در دل خود جای داده و در اطراف خود نیز، شهرک‌های صنعتی بزرگ و گلخانه‌های فراوانی نیز وجود دارد. با توجه به همین حجم از مجموعه‌ها طبیعتا نیازهای گرمایشی بسیاری باید برآورده شود.

    شرکت گرما سرما سازه یکی از مجموعه‌هایی است با داشتن تیمی از متخصصان حوزه تولید و دارا بودن دستگاه‌های تولید روز دنیا و همچنین رعایت استانداردها، محصولی با کیفیت تولید کرده و به فروش می‌رساند تا گرمایش روزهای سرد سال را در برای تهرانی‌ها عزیز فراهم کند.

    خرید سیستم گرماتاب در تهران را به برند گرماسازه بسپارید؛ چرا که ما تضمین دریافت محصولی با کیفیت می‌دهیم و در زمانی سریع محصول خریداری شده را به دست شما می‌رسانیم. هیتر های تابشی گرماسازه بالاترین راندمان حرارتی را در کشور کسب نموده و با استفاده از رفلکتور ۱۴ خم و مواد اولیه مرغوب، بهترین بازدهی را دارند.

    خرید سیستم گرماتاب در تهران نیازمند کسب استفاده از مشاوران متخصص و ارائه بهترین قیمت است تا خیال خریداران راحت باشد. برای خرید هیتر تابشی می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس گرفته و یا به دفتر شرکت واقع در جردن مراجعه کرده تا بهترین محصول را برای نیاز شما معرفی نماییم.

    گرماسرما سازه رزومه‌ای قوی از همکاری با مجموعه‌ها و نهادهای رسمی و شناخته شده را داشته و قبل از خرید، می‌توانید ملاحضه کرده تا بهترین برند را انتخاب کنید.

    هیتر تابشی گرماسازه برای تمام محیط‌ها از جمله صنعتی، رستورانی و کافه، گلخانه‌‌ای، تجاری، اداری و… کاربرد داشته بکار می‌رود.

    قیمت هیتر تابشی کافه

    • خرید سیستم گرماتاب در اصفهان

    اصفهان نیز یکی دیگر از استان‌هایی است که نیمه دوم سال سردی را سپری کرده و مجموعه‌های این استان برای تامین گرمایش، نیاز به یک دستگاه با بازدهی عالی دارند. شرکت گرماسرما سازه با داشتن دفتر فروش و داشتن تیمی از متخصصان در اصفهان، محصول هیتر تابشی را به فروش رسانده و با مشاوره رایگان و برآورده پروژه، شما را در خرید سیستم گرماتاب در اصفهان یاری می‌کند.

    خرید سیستم گرماتاب در اصفهان توسط برندهای مختلفی انجام می‌شود که الزاما تمام آن‌ها محصولی با کیفیت عرضه نمی‌کنند و قبل از خرید حتما باید به برخی مجموعه‌ها سری زده و در شهر خود پرس‌وجو نمایید تا بهترین برند را انتخاب کنید.

    اگر قصد خرید گرماتاب در اصفهان را دارید، قبل از آن حتما با ما تماس بگیرید تا شما را به نمایندگی اصفهان معرفی کرده و با کارشناسی کامل، محصولی ایده‌آل تهیه کنید. ارسال محصولات گرمایش تابشی گرماسازه به اصفهان در کمتر از ۳ روز می‌باشد و محصول خریداری شده توسط شما در سریع‌ترین زمان از درب کارخانه و یا انبار کارخانه در تهران، ارسال خواهد شد.

    • خرید سیستم گرماتاب در تبریز

    وقتی نام استان‌هایی همچون آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل به میان می‌آید، همه ما یاد سرمای شدید این شهرها می‌آییم. اگر جزء صاحبان کسب و کار در تبریز و ارومیه و… هستید، حتما نگران تامین گرمای محیط کارتان بوده‌اید و در این زمینه نگرانی‌هایی داشته‌اید. یکی از سیستم‌هایی که می‌تواند نیاز گرمایشی شما را برآورده کند، دستگاه هیتر تابشی است.

    سیستم گرماتاب گازی در تبریز یکی از دستگاه‌های پرمصرف است چرا که گرمایش بسیار خوبی تولید کرده و همچنین مصرف گاز گرماتاب بسیار کم بوده و بدون هیچ مسئله‌ای می‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

    خرید سیستم گرماتاب در تبریز و ارومیه نیز، توسط برندهای مختلفی انجام می‌شود. شرکت گرماسرما سازه در این استان‌ها با مجموعه‌های بسیاری همکاری داشته و توانسته رضایت کامل مشتریان خود در این شهرها را بدست آورد. اگر قصد خرید گرماتاب در تبریز را دارید، گرماسازه را انتخاب نمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن محصول به دست شما رسیده و با بهترین قیمت آن را تهیه کنید.

    در مجموع باید گفت که در هر کجای ایران که باشید، می‌توانید از محصولات گرماسرما سازه بازدید کرده و بعد از اطمینان از کیفیت محصول آن را تهیه نمایید. همچنین بعد از خرید محصول به سرعت محصول شما توسط تیم نصب گرماسازه نصب خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس گرفته تا شما را در ارتباط با خرید سیستم گرما تاب در سراسر ایران راهنمایی کنیم.

    (خرید سیستم گرماتاب در شیراز – خرید گرماتاب در یزد – خرید سیستم گرماتاب در اراک – خرید سیستم گرماتاب در مازندران – خرید گرماتاب در رشت – خرید سیستم گرماتاب در قم – خرید سیستم گرما تاب در ایلام – خرید گرماتاب در اردبیل – خرید سیستم گرماتاب در کردستان)

    گرماتاب گلخانه ای تبریز
    برای خرید سیستم گرماتاب به رضایت مشتریان توجه کنید

    نکات مهم درباره خرید سیستم گرماتاب

    در هنگام تهیه و خرید سیستم گرماتاب گازی به مدت زمان خدمات پس از فروش و گارانتی توجه کرده و درباره شرکت تولید کننده تحقیق کنید. با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید اطلاعات کاملی را در مورد برندها کسب نمایید.

    همچنین از مشاوره رایگان (۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲) استفاده کرده و در کنار آن، به نوع منبع حرارتی دستگاه که گازی یا برقی باشد، توجه کنید.

    قدرت حرارتی را جزء ملاک‌های خود قرار دهید و بررسی کنید که هیتر تابشی انتخابی توان مورد نیاز فضا یا اجسام مورد گرمایش شما را دارد یا خیر. لازم است در زمان خرید سیستم گرماتاب ایمنی و استانداردهای لازم در انتخاب هیتر را در نظر داشته و از خطرات احتمالی جلوگیری کنید.

    محل نصب دستگاه، شرایط آب و هوایی، میزان مصرف انرژی، کیفیت و کارایی، رضایت مشتریان، نیازهای کسب و کار خود و… را هم برای خرید هیتر تابشی لوله‌ای در اولویت قرار دهید.

    جمع‌بندی محتوا

    هیتر تابشی لوله‌ای یک نوع سیستم گرمایشی است که برای انتقال حرارت و تولید گرما در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. این هیترها از لوله‌ هایی تشکیل شده‌اند که داخل آنها حرارت به عنوان منبع تولید گرما قرار دارد و انرژی حرارتی به صورت تابش از سطح لوله‌ها منتشر می‌شود و این حرارت به محیط اطراف منتقل می‌شود.

    این نوع هیترهای گرماتاب برای گرم‌ کردن فضاهای بزرگ مانند گلخانه‌ها، کارخانه‌ها، انبارها، ورزشگاه‌ها و سایر فضاهای صنعتی یا تجاری استفاده می‌شوند که با استفاده از گاز و برق به عنوان منبع حرارتی کار می‌کنند.

    مزیت‌های هیترهای تابشی لوله‌ای شامل مقرون به صرفه بودن، توزیع یکنواخت حرارت، عمر طولانی، گرمایش سریع، مصرف کم گاز و برق و ایمنی بیشتر نسبت به برخی سیستم‌های گرمایشی دیگر می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

    سوالات متداول

    ۱. هیتر تابشی چگونه کار می‌کند؟

    هیتر تابشی با استفاده از تابش حرارتی انرژی حرارتی را به فضاها و اجسام منتقل می‌کند.

    ۲. از کجا سیستم گرماتاب بخریم؟

    برای خرید سیستم گرماتاب می‌توانید بین تولید کنندگان این حوزه، بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. گرماسرما سازه سیستم برتر گرمایشی را تولید می‌نماید.

    ۳. هیترهای تابشی چه کاربردهایی دارند؟

    سیستم‌های تابشی برای گرم نمودن انواع فضاها مانند گلخانه‌ها، کارخانه‌ها، رستوران‌ها، تراس‌ها و انبارها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    ۴. دستگاه گرمایش تابشی چگونه نصب می‌شوند؟

    سیستم‌های تابشی انواع مختلفی دارند که معمولا به صورت آسان نصب می‌شوند. این سیستم‌ها در انواع ایستاده، آویزان از سقف و دیواری بکار می‌روند.

    ۵. خرید سیستم گرماتاب به چه نحوی است؟

    برای خرید گرماتاب کافی است با شماره ۰۲۱۲۲۰۳۲۰۰۲ تماس گرفته تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

    .: دانلود pdf خرید سیستم گرماتاب :.

    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *